borås

Tjabba! längesen jag skrev känns det som men julafton..tja det är inte så där många år sen!
idag har jag och viktoria varit i borås så nu är vi helt slut och jag riktigt trött på att gå i affärer! usch vad jag hatar det..på med tröjan och av med tröjan..nepp när det gäller mej måste man handla när man är på hannas handlarhumör och det händer inte så särskilt ofta!! nu var det iaf ett sånt tillfälle för en gång skull och det slutade med 6 tröjor och ett par bralls! så nu är jag rätt nöjd!! imorrn kanske jag, gika, vikks å sara drar till gbg, dock inte för affärerna utan i såna fall för å gå på nån skoj bio men vi får se..mellan juldan å annandan va ja hos sara..skojskoj och nu har vikkan vart här i natt...som ni förstår hade jag och vikkan lite ryck på julafton och därför blev det inlägget som det blev men jaja..orka!!

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0