Good Juul!!

God Jul alla underbara människor (Vickan har en egen kategori! nämnligen falsksångerskan/komikern) ! Ha en riktigt härlig kväll me en massa goa klappsisar! Själv kan jag intyga att Viktoria faktiskt har en bra jul..jag menar..jag är ju här! :P Vi har iaf rätt skoj så här in på julaftonskvällen..har vart på släktkalas typ 70 personer..det värsta med julaftonssläktkalaset är att han som bor i det huset nog röker inomhus..jag känner mej verkligen som en passiv rökare och det luktar skit där! varmt var det också..höll ju på att svettas ihjäl! sen var ju samuel där me.. :) värsta gosegrisen..saknar honom redan! nej men snart börjar det bli dags att gå bort te mormor... man vill ju knappast missa julklappsutdelningen!! :P för övrigt kan jag berätta att Vikks har lugnat ner sej lite..för tillfället ligger hon i soffan brevid och läser/kommenterar alla deras julkort!! puuh jag säger då det...hon är verkligen en sort för sej!! men kul har vi..fast hade ju då själv ett skrattanfall för en stund sen..mkt skoj..till vikkans stora förtret! nej nu får jag sluta... börjar bli presentsugen! så snart ska alla 30 (mormor, hennes barn och barnbarn) dela ut klappar..undrar just va som finns i paketen detta året.. i morse fick jag en ny mp3!! :) men datan å mp3:n bråkade, värsta fajten så det blev inte så mkt innan vi skulle te mormor..nej nu tar vikkan snart bort alla mina rolia bilder på henne så nu måste jag verkligen önska alla en riktigt härlig julkväll!!

Go jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0