sista veckan!

Jahaja folk!!
Då är vi klara för skolavslutning imorrn! har inte haft en enda skolavslutning när jag inte har gjort nånting men det trodde jag att jag skulle få nu...!Men inte!! först kom lärare och sa att jag skulle hålla tal för elevrådet!! bara det är ju hemskt och sen var jag dum nog att frivilligt läsa julevangeliet..men jag ska göra det ihop med sofia och elin så det är lugnt!! det är ju några jag känner bra iaf! Men jag är tydligen dömd till att alltid medverka på ngt sätt! så är läget.. kom hem igår kväll från sara..! båda hade värsta ont i huvet i söndas..vet inte va de va men antar att det var pga att efter julfesten i lördas la vi oss rätt sent och gick upp hyfsat tidigt dan efter..men nu är jag hemma dock inte så länge till, gustaf ska ha brassavslutning och då ska jag å sara passa på å träffas eftersom andreas också ska spela! jaa...jag och sara har vart mkt senaste dagarna...allt är i sin ordning!! :P haha man kan nog knappast va tajtare!! men vi e la en sort för sej skulle ja tro!!
nej nu orkar jag inte skriva mer...fortfarande ont i huvet!! haha X)

ha de bäst!!

förresten...min mössa e klar å de e en ren katastorf!! men den blev ruggit go...så de blir nog bra ändå!

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0