Tomtande på lärarnas julfest!

Hejsan!!
Efter julavslutningen igår var jag och Elin ute och gick när vi började undra vad lärarna hade för sej inne i matsalen egentligen!! Sen tänkte vi stå och kolla i fönstrena men då kunde dom ju se oss så då kom jag på den smarta ideén att vi skulle kä ut oss till tomtar å gå in å gasta go jul å sånt..grejen va bara den att när vi väl var vid matsalen vågade inte Elin gå in så jag fick stå där å ropa själv...förutom när hon sa gott nytt år med tjejröst(!!) haha men de va skitskoj verkligen..sen gick vi upp till sofia eftersom hon är rädd för tomtar så vi skulle skrämma henne men lyckades inte särskilt bra!! Efeter det gick vi ner til lärarna igen men då hade dom flesta redan gått! :( men vi stog där i typ 45 minuter eller nåt...huuur varmt som helst! och vilken hes röst jag fick efter alla dom där omgjorda lätena..det värsta var nog ändå att cici hade sett att det var jag redan första gången och hon hade sett det på mina BEN!! kan de bli värre...hur lyckas hon?? :S haha men nu vet alla vem det var som va tomtar i alla fall...så nu mera heter jag HannaTomtefar! Bara så ni vet!!

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0