Konfa,Tostared och Mölndahl! :)

Mellan fredag och ondsdag, alltså 6 dar, var jag i tostared fem av dagarna utan att sova över ;) känns som att jag kan vägen rätt bra nu :P
I lördas konfades iaf Sara :) kände hela gruppen iof utom en..så det var 2 kussar: sara och kristoffer, sen var det matilda, hanna, annika med fler, med fler.. :)   efter själva konfirmationen var vi först hos kristoffer, åt koprativas underbara partybrickor (dom e bäst!)  och jag och vickan satt på hennes rum och var trötta ;)
sen åkte vi vidare till gummsan och käkade tårta och sånt där, presentöppning bevittnade jag och sen när alla gäster utom vi hade gått, typ vid elva, satte sara och jag oss och åt av deras mat från koprativa :P helt underbar mat har dom ;) myyysit hade vi iaf och satt och körde massa roliga historier :) -> riktigt myyysigt :)
sen på söndan var vi på konfirmandernas mässa (sara skulle bära korset) :) -> och efter kyrkan var jag sååå trött så jag låg och sov en lång stund!
måndakvällen tillbringades i tostared~minikalas för johannes, var kanske 15 styckna så nt så mkt! och vet ni vad jag hittade!? :) sånadär underbara smäckväxter! dom e ju bara föör bäst ;) värsta barnminnet -> :D roliga som bara den ;)
i tisdas åkte vi: mamma, maria, sara och jag iväg till mölndahl! baksätet med sara alltid mysigast :) så där satt vi med bena lite hur som helst och eftersom våra kära mammor inte gav oss ngn som helst uppmärksamhet började vi sjunga den klassiska hanna-sara-danmarks-sången: en elefant balanserade...och vi tog högre och högre toner för varenda ny elefant som kom till, till slut skrek vi ut det sista, och falskt hade vi sjungt med absoluta största mening från början för att mammorna över huvud taget skulle komma ihåg att vi fanns men icke-reagerande mammor är tydligen vad vi har och inte ens när vi försökte prata med dem gick det! tro nu inte att sara och jag hade tråkigt där bak, det var det minsta vi hade XD och vi är absolut överens om att bil ska åkas när det regnar! till slut kom vi också fram och där väntade mat och sen premiärdopp i treakusinernas badtunna! Mkt mysigt, så där satt vi väl nån timma i mörkret! och en sak måste tilläggas! Jag och Sara hade STORA problem med våran bänk! den flöt upp typ 500-tusentals gånger! precis hela tiden!! problem på hög nivå! -> XD
sen var det mammornas tur och dom hade minsann mkt roligt verkade det som!-> och sen när de skulle gå runt huset för att vattnet skulle bli varmare sen satte vi igång en kupp och skrämde dem när vi hoppade ut genom buskar och sen jagade vi dem med vattenslangen runt huset tills maria stängde av vattnet :P och efter att mammorna va klara hoppade vi igen ,fast då var det alldelles stekhett så vi klarade nt många minuter däri! riktigt myyysig kväll iaf! ;) -> och sen var vi extremt trötta och somnade väl nån gång vid 2 , jag och sara sov mellan våra små härliga mammor här ->
sen igår så åkte jag, mikaela, sara och caroline in till gbg för att kolla på mamma mia, vi trodde att vi hade bokat på bergakungen men det var visst på biopalatset så vi fick gå en bit ;), käkade på donken och såg sen filmen..den va rätt bra, men jag tror att jag hade för höga förväntningar! när vi köpte godis innan hittade jag också nåt som jag läänge letat efter! nämnligen det här!-> vrölgott juh och helt plötsligt poppade ett no-minne från sjuan upp, när vi skulle provsmaka grejser och vi vid vårat bord käkade hur mkt citronsyra lr vad det nu hette för v tyckte de va så gott! XD haha minnen har man allt bra många ;)
 sen när vi kom tillbaka åt vi kvällsmat och sen åkte vi för att hämta gustaf och lämna av maria och sara och i natt har jag sovit alldelles extremt gott!! ville knappt gå upp i morse!

ha de gott, gott folk! och grattis till körkortet Helena :)
 bara  för att jag helt plötsligt fått en tredje fot! tack för den sara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0