Weeeekend + 2 dar! :)

I fredags blev det som sagt "äntligen vi<3 igen" ;) men innan dess var jag i skolan och det var tråkigt som as! men efter skolan var jag med elin, promenixade och sen gick vi ut och la oss på en filt i trägårn me kuddar och täcken och lite allt möjligt, båda var verkligen jättetrötta så vi tänkte sova i solen och iden härliga höstluften...men det blev tjöt iställlet :) faktiskt nästan bättre! ;)  elin ville nt va me kort så det blev inga bra! men myyysigt hade vi det iaf :D<3
sen begav jag mej till kinna och till jonas och linda-maria! vi åt, tjötade och lekte lekar till att börja med! Sofia var grym på tråd-sockerbitstävlingen! En hisnande fart där Sofia :) -> Mkt trevlig kväll var det iaf :D<3 sen hem och sova några få timmar och sen upp igen! Nämnligen dags för årets Släkt~och~vänner~resa!! Timmarna innan frukosten var jobbiga där! Hungriga som as men sen fick vi den och mådde bättre :P sen efter ett tag kom vi till nåt slussställe uppe i dalsland och efter nån timma där var vi ännu hungrigare än förut! Uschja och typ 5 minuter innan vi skulle äta sprang jag och hanna upp för massa trappor för att kolla på det vi var där för, hette nåt konstigt och var som jag kunde se bara massa grön plåt, men den var säkert jätteintressant! Och de här läskiga typerna mötte vi och vi bitchblicka dom me ;) ->sen åt vi men tro inte att jag som var hungrigast av alla skulle få mat först! nej nej..sist blev det av alla dessutom! 60 personer före mej! ack ack..min arma mage ska behöva utstå mycke genom sina dar! haha så jag käkade upp hannas skagenröra medan jag väntade fast jag hade inte behövt oroa mej för att svälta ihjäl..jag fick mitt också..till slut! ->jag åt inte upp! min förr så inåtspruckna mage blev snabbt utåtspräckt ;)
efter käket åkte vi till baldersnäs där en helikopter höll på att landa och lyfta på gräsmattan precis hela tin..värsta svallvågorna i gräset där ja! sen kom en vit limosin me ett brudpar i och hon, bruden asså, hade lila blombukett till saras förtjusning! och en underbar klänning till min! ;) jag och hanna passade också albin och emma ett tag där..mysigt värreoch albin är inte alls så rädd som jag trodde :D så efter den passningen bar jag runt på honom lite då och då under resten av dan! söt och rolig och snart blir han storebror! :) -> på hemvägen smällde det till ordentligt som vanligt med! ungdomsdelen av bussen(bakre delen) körde våra traditionella hejarklacksramsor och hjalmargrejs XD alltid resans höjdpunkt! men resan var nt lika skoj som vanligt för jag mådde jätteilla hela dan verkligen!! usch! det var verkligen en plåga...! :/   natten tillbringades sen hos sara och sen åkte jag tillbaka till örby med anna på förmiddan..och var ute med elin läänge på kvällen :)
Igår var det måndag :P hmm..ochja skola var det ja! sen var jag hos mormor min lilla som fyllde år men det kom massa människor så jag och vickan gjorde som helena sa: ni får gärna komma in och underhålla Alice så ja..det gjorde vi mer än gärna :D så vi var hos Helena och Alice på kvällen, Alice var inte riktigt bra hon bara grät och grät och ingen fick riktigt tyst på henne :/ stackars liten hade nog ont i magen trodde helena...men nåra bilder fick vi iaf ihop :P tradition Alice gumman eller hur!? även om hon inte alltid älskade mej precis X) ->och jag blev la lite trött på hennes gråt också...men bara lite hahaha-> haha hon e bäst iaf och jag älskar henne precis som hon är! :D<3   och det får jag ju inte glömma!!..nu har det hänt!! Jag har bytt blöja på henne för första gången!! :P *Stolt!!* :)   Jag och Vickan hittade också på en fyrhändig lår på piano och nu ska vi sätta till en text och sen har vickan fått för sej att vi ska skicka in den till melodifestivalen men jag vet inte jag XD
Idag har det vart skola igen och vi lyssnade på estet treornas konsert!! Den va asbra så jag blev såå jättesugen på estet musik men njaee...fast manda, linnea och louise tyckte jag skulle bli musiklärare XD jag fattar inte va de e me dom tre :P  OP får det nog bli iaf! sen blir det nog så att jag och fiffi får följa me 7 a och c på deras läger :P Haha sjuans läger som va så skoj! Happ..om det nu blir så så kan dom lita på att dom kommer få leka hajja heeela natten ;) nästan!!
Nu börjar cellon för terminen om en stund! Men ingen orkester idag :( fast träffa sture e ju skoj och sen ska vi på kuturskolan ha en asbig konsert som vi ska spela in och skicka upp till Sthlm! och nåra ska få åka upp till örebro lr va de va och ge en konsert där! hade vart skitkul å få följa me...men blir det så så kan ni ge er på att jag lääär inte spela cello då! XD Nej nu ska jag snart åka iväg till Sture :)

Ha de bäst människor!
Kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0