Längesen..IGEN!

Jag är kass på det här.. sorry!
Snart är det en månad sen vi slutade skolan..det är helt otroligt vad fort tiden går..uscha..bara ett år kvar me studklassen nu! iaf njuter jag för tillfället av sommarlovet!!
Alice växer å blir större..har inte träfat henne sen studenten-> men Vickan säger att hon har fått dubbelhaka och snart också äger en trippelhaka så det låter iaf som om hon växer! en bild från hennes dop får jag väl ändå ta och visa.. vårt lilla kusinbarn..trots sin dubbelhaka är hon väldigt omtyckt ska ni veta!! ;) hela släktens favorit!! :)<3
Nu vet jag varför jag inte har skrivit på länge... Våra vitryska barn kom ju strax efter att vi kom hem från kreta och jag, sjöstrand, rebecca och karin är ledare så har väl tillbringat nästan all min tid där.. mysiga ungar måste jag medge! särskilt mina favoriter! :) -> de har vart här drygt två veckor nu och åker hem på lörda.. :( jag komme ju lätt börja böla! igår var vi ute i torestorp med dem och jag och Vickan hade en 7-kamp som blev till en 4-kamp för vi hann inte mer! kul hade vi iaf och vissa grät av skratt! ja det var verkligen en lyckad kväll! :) 7/4kampen->
Mkt trevliga grejer har vi hittat på tillsammans som t.ex. heldag i varberg, liseberg och massa andra härliga grejs! :)
Jag har också vart en del med sara och ni skulle bara se va vi hittade och fyndade på marknaden i kungsbacka!! Våra helt underbara små naveldjur ;) hahaha ja fantasi finns alltid i huvena våra :P
jag har också vart en del med vickan också de helt jättehärligt!! ;) ikväll kommer hon och sover över och sen får vi la se hur många nätter de blir å sen ska vi sova under bar himmel hemma hos henne :)<3 inget slår underbarhimmelsovande! I love! nej nu får jag snart dels gå ut i solen..behöver bättra på färgen min lite sådär smått minst sagt! N.E.J jag skulle behöva tillbringa minst hela sommaren i afrika för att få minsta lilla gnutta färg så det är bäst för mej att jag slutar här :)

Vi hörs snart hoppas jag! :P
Kram Hanna med Gleb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0