*SOMMAR*

Så har då äääääntligen sommarn kommit även till oss här i väst ska ni veta där i öst ;) vädret är för fullt niice och blir bara bättre och bättre :P underbart!! :D
det har gått 4 dar sen sist såg jag..så ja..de blir la lagom å börja med söndan! jaadu/ni..då hände la nt så mkt.. mamma lagade till min glädje en av de tre favoriterna :P kycklingfileér med marinerade vitlökar..okej, kanske inte låter så gott men har man väl smakat har man också ändrat uppfattning!! :) we love it and we love mum! på kvällen var david och kristina här~trevligt värre :) sen sov jag, och det som en stock! och i måndags så..håll i er hååårt nu(!) rensade jag ogräs och annat från uppfarten!! wiiiha..udda talanger det! fast jag kan ju erkänna att jag vilade det mesta :P meeen jag slog också ihjäl vääldans många tvestjärtar!! skumma djur det där! när man hugger av bakdelen fortsätter framdelen att springa..okej jag är nog djurplågare men bara mot tvestjärtar för de bits och det vill inte jag! så jag kapar helt enkelt av delen med klorna ;)
det sista av kvällen spenderades hos anna. igår skulle jag jobba vid elva ungefär men just när jag ligger och sover som bäst ringer telefonen: klockan var 9 till på köpet! det var moster min som sa att jag var tvungen att komma då ist!(sååå tidigt tyckte jag!) snabbfrukost blev det och sen gick jag runt och klippte av vissna blommor och blad på alla församlingshemmets blommor :P jag ska inte bli nån klippa-av-vissna-blommor-arbetare när jag blir stor iaf! DET kan ni vara övertygade om! sen hem och slänga i mej mat för att sen åka ut till torestorp(konferansgårn där) för att jobba tre timmar tsm med viktoria :) när vi hade städat typ 20 rum trodde vi iaf att det hade gått två å en halv timme det kändes som typ dubbelt så mkt! och när jag kollade på klockan hade det gått EN! där var jag på väg att ge upp kan jag säga! meeen vi klarade tre timmar fast tröttare har vi nog aldrig varit innan! OCH hon skulle ringa efter oss fler gånger sa hon! :S ;)  trötta som as kom vi hem och då visade det sej att jag måste duscha och göra mej iordning blixtsnabbt för vi skulle på partaj till jakob som dagen till ära fyllde 19! grattis till honom! sen på vägen dit skulle mamma å pappa in på willys så där satt vi i bilen och hade tråkigt, vickan lyckades iaf le lite-> trots att hon jobbat sammanlagt 6 timmar nästan i sträck :P  kalaset sen var ändå mkt trevligt och trots allt mitt hårda*host* slit denna dag blev jag bara piggare! tyvärr lyckades jag nt få nån sådär überbra bild, tro mej sara och jag försökte men utan resultat! kvällen innehöll systemlekar för oss tjejor sisådär 14-16 år mkt roligt måste jag säga ;) och vad vi skrattade när annika råkade säga vissa saker lite vääl högt!! Hahaha! ja skoj hade vi verkligen! sen när vi skulle hem igen hade vi bilen nere hos mormor så vi fick gå i det uber-kolsvarta mörkret! sådär hyfsat läskit när man nt ser pappa som e e meter framför en! läskigt var det ja ;) ->haha ngt fick jag ju roa mej med den ca 2 minuterspromenaden jag gick :P sent hem kom vi med och upp kom jag väl vid 12 idag! det finns ett ord för att sova länge~sommarlov :D
idag har jag tillbringat min dag ute, observera att jag försökte bli brun som så många andra gånger den här våren och sommarn men förgäves, jag ska nog vara vit hela mitt liv..känns så iaf :/ :P
ja precis där har jag vart idag, i solen! :) den som inte har visat sej på ett bra tag nu! underbart fast när man legat där still i en timme och ska gå kan ja bara ta en sådär 10 steg innan jag totalt ramlar ihop~bara till att erkänna..:/ jag har värmeslag nu igen! det funkar att gå en bit och sen svartnar det för ögona och hela mitt huvud börjar snurra och knäna viker sej..usch! jag gillar det inte! men det går över om jag vilar en stund!
ne nu ska jag snart ta och göra det jag är bra på S.O.V.A!
ni får ha de så bra människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0