Weekend/beginning in Kulla :)<3

I lördags när Vickan hade åkt kände jag mej så fruktansvärt deprimerad och ingen skola me ryssar i hade jag att gå till så tidigt på sönda morron åkte jag med pappa till tostared och ja...på förmiddan gjorde jag nog nt mkt..va hos mormor på lyckevägen och såg på när emanuel misshandlade  sin sköldpadda och sen käkade jag hos mormor..sara, erika och andreas va ute å gick så då hängde jag på dem hem och va där hela dan...och ja..ska det gå en enda gång att jag och sover över utan traditioner?? svar: nej! i söndags hade vi då vårat årliga körsbärsmaraton :P och faktum är att jag vågade mej högre upp i körsbärsträdet(bigaråer egentligen men aa) än jag någonsin vart innan!! XD tur att de helruttna grenarna är typ bara två meter över marken för hade de vart de som var längst upp hade hanna vart rätt så död vid det här laget!! :P iaf..här sitter jag som en liten körsbärsmaratonsätandeHanna-> man kan ana mej i rosa nånstans där uppe X) sara å sras bigaråer alltså..så älskade så det finns inte!! helt helt underbara och att sitta uppflugen i trädet med sara några grenar under sej e helt perfekt för då kan man spotta ut alla kärnor på henne :P grejen är bara den att jag är kass på att spotta kärnor men skoj kan man ha ändå och det har vi :)
sen tog vi lite studsmattekort också.. haha ja det är ju också alltid roligt som vanligt :)->jahapp..sen hände nog nt mkt mer denna dag förutom att vi hade väldans skoj som vanligt :)
måndan då..det var då det small! *not* jag körde bil!!!!!! aaaaaahh..med erika som instruktör funkar ju allt!! det blev båda växlingar och back och parkering och ja...vi överlevde båda två:) riktigt skoj var det så det enda jag har i min hjärna för tillfället är att fylla sexton och äntligen få köra bil på vägarna :P nej men det var roligt att det gick så bra för förra gången när jag skulle köra med pappa panikgasade jag på ettan och var först på väg in i ett träd och när jag nästan var på väg ner i diket kom jag på att det fanns en broms så då blev det tvärnit..det bör tilläggas att sara och gustaf satt i baksätet och skrek och pappa va vit i ansiktet när vi väl hade stannat! men det bör också observeras att detta var ett år sen :P stooor skillnad!! Hahaha iaf i mitt bilkörande!! det var dagens höjdpunkt och det lär jag leva på ett tag framöver!!
nu har jag absolut ingenting att göra och elin hon jobbar!! :/ men hon kommer hem igen.. ikväll och då ska vi ut och springa igen!! behövs verkligen!! så mkt pizza å annan skit jag ätit på sistone behöver jag göra av med lite fett!! vi har ju tappat det här med sprigningen alldelles förfärligt mkt på sista tiden!! fy på oss!!

nu känner jag för att baka ngt!! får la se va de blir av ett :P
Kramar bilisten och den körsbärsmaratonätande Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0