Snabbis..

Ett snabbinlägg får det bli ikväll...nu var det längesen igen.. :/ mina löften skiter sig titt som tätt ;) iaf va de gäller bloggen.. :P
Det största som har hänt sen jag bloggade är väl att första kusinbarnet kom lördagen den 31/5 : Alice Karin Christina Appell, vi säger välkommen till denna nykomling som jag inte sett själv än men på kort är hon väldigt söt! :) Hoppas på en riktig visning snart ;)
Idag har jag varit domare för en av spökbollsplanerna i Sätila.. XD ja..alla skolorna förutom örby var nog hyfsat sura på mej :P haha men vinster fick ni örbyare :) under dan träffade jag också lite trevligt folk..invgningen började ju med att min käre kusin fredrik var utklädd till nån grek eller nåt å sprang runt i publiken å slutade med att han låtsasspelade piano i frack!! Hahaha ja..tydliga tecken på släkten andersson å allt va alla heter nu för tiden här ser man! ;) japp sen kommer salome å matilda, snackar lite och sen var det typ 3 matcher kvar som jag skulle döma så efter dem gick vi, manda och jag ner till lygnevi för att äta på vägen möter vi hanna och Sara som hade blivit negrar efter två dar på stranden, fick mej en kort pratstund med älsklingen där ja :)<3 vi åt, gick igenom skogen å träffade ida å en till vid fisket, mötte också tredje kusinen på skolan andreas som för typ första gången i sitt liv inte fått nån fisk, fatta att jag blev förvånad!! jupp jupp sen upp till skolan igen, träffade lite dansande folk, och underbara sara :) vi följde med (jag och manda) till deras korridor och pratade med lite kompisar alla tyckte vi va lika :O :P japp sen gick vi till stranden igen och sen hände nog inte mkt mer på denna dag!
fredagen tillbringades ja..hm inte en aning men på kvällen var jag i öxared, grillkväll typ, jättemysigt!! :)<3 tack! natten tillbringades hos Viktoria (we love!) lördagen, vickan och jag pressade väääldans länge utan reslutat :/ och på kvällen var det hanna~gustafkalas i trägårn :) söndan blev det kalas hos treakusinen, johan som fyllde två ;) så nån lugn och rohelg fick jag inte och det märks+ min vätskebrist är så dålig kombination det kan bli! har typ värmaslag varje dag, är yr och håller på att svimma!!

nej nu ska jag träna inför musikcafét imorrn! :)
Kramar spökbollsdomarn :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-04 @ 21:18:43
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: lovisa

SÅ SÖT!

2008-06-04 @ 21:29:35
URL: http://loviiissaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0