Lääängesen ;)

Hej Hopp!
Allvarligt talat..jag är bara fööör sämst på det här med blogg...! hur bär man sej åt! aa flera månader sen de kom nåt livstecken från mej men lever gör jag i vilket fall som helst! kom nyss hem från utvecklingsamtal med jeanette å far min..kunde vart värre kan ja säga- till på köpet fick ja lite smaskig infomation om vad som sägs på lärarrummet :P !! haha de va t.ex. "det kommer dröja lääänge innan det kommer en nya klass som 8a!" " det är ju jätteroligt att jobba med 8a! dom är ju bäst!" Ungefär så sa hon i varje fall...visste inte att ja har satt min fot i en så bra klass...de va la lite skoj iaf! trött å varm var jag efter friskisen/aerobicsen så det passade fint! I helgen träffades Bettan, första gången sen i september! Tjenare!! Jag säger bara en sak!: Hon har blivit neger! Skitbrun..snacka om att ja kände mej som en riktig bländare för att inte tala om hur avundsjuk jag var!! Haha härligt att se denna underbaring igen iaf! Kvällen tillbringades hos gummsan <3 ! Trevligt trevligt...
För övrigt har jag gått och förälskat mej..både på ena och andra sättet :P ...jag kan låta er få veta ena galenskapen..och ja där har vi ju självaste rongedal! Jag älskar dom..dom e la bara föör bäst!! sen den mer seriösa förälskelsen skippar vi i att tala om här ;) haha synd om er nyfikna som inte får veta mkt!! Jag har kommit på att hemligheter om men själv är det väldigt svårt att få ur mej!! Okej okej..Sara har haft riktig tur här i livet..hon vet typ allt om maj men jag vet ju allt om henne så ;)  Annars brukar jagnog vara tyst som graven i vissa lägen..som nu..hur många vet vem som ligger på min topplista?? :P haha ni e helt borta ni som försöker...inte en aning har ni :P så good luck till er..Solen skiner, Hanna e på bra humör!! Om en stund bär det av till underbara tostared, kulla, sara <33 !! Mysigt värre detta!! sen imorrn bär det av till borås för oss gika å hanna..ja ska äntligen få mina älskade tröjor!! sen får vi la se om det blir nån jeanskjol åxå...vill!!! kan också berätta att sommaren ligger etta på min tänkelista..jag har bara sommarn i huvet..längtar gräsligt mkt till kreta, nätter på studsmatta och i hö me sara, våra bad i plurret (lövsjön), lygnern för att inte tala om öresjön! Vidare så ser jag så mkt fram emot att börja med sommarkläder, flipflop och vet ni vad..på tal om sommar har jag inte börjat gå barfota än!! detta är en stooor skandal!! snälla nån förra året var det i början av januari! och långpromenader 7km barfota me sara i mars! va e de här?? Hanna har helt tappat kontrollen för barfotagående..det finns la inget bättre än att känna gräset kittla en under fötterna eller att få sand mellan tårna? jag längtar efter denna sommarn så det är inte klokt!! Förresten fick jag och sara rum ihop på kreta!! :D <33
nej vet ni va...nu måste jag vänja av min hjärna från denna caracolalåt som jag har sjungit hela dagen!! :@
jaja..hoppas ni åxå har de bra...! ja måste i vilket fall som helst packa klart nu!

Ha de bästans människor!
Puss// Tostaredsälskarn! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0