Låg stil av mej..!

Jag ska börja med att säga förlåt till Sofia..jag snodde denna lista för att jag inte orkade göra ngn själv! Sorry men ändrar den lite på vägen medan jag fixar egna svar!! ;)
Kan också meddela att jag idag fixat prao-plats...det blev södergården haha ;) hoppas det ska bli bra!

Vad är klockan när du börjar med det här? 15.15
Vad heter du? Hanna (Banan om du frågar Alex)
Hur gammal är du? 14
Var kommer du ifrån? Örby
Har du en mamma? ja de e la klart?? annars hade jag knappast vart född..:P
Har du en pappa? ja de me
Har du några syskon? lillebror

SENASTE GÅNGEN..
Du snusade: never
Du färgade håret: inte gjort än
Du grät: igår tror jag
Du tränade: måndags:friskis
Du solade solarium: never
Du skällde på någon: Gustaf i går
Du var utomlands: var inte jag i danmark på höstlovet?? :S annars tyskland i sommras
Du duschade: igår
Du åkte buss: måndas till sara
Du åkte taxi: haha var nog senast på kreta faktiskt
Du åkte tåg: hmm tågogillande människa som jag är..det var nog i sommras
Du smsade någon:förrgår kanske
Du ringde någon: hmm mamma i förrgår
Du pussade ngn? i går..
Du kramade ngn? idag

HAR DU NÅNSIN..
Hoppat studsmatta: ja
Ätit fiskbullar: tyvärr
Tagit kort på dig själv: jaja...
Skrattat så att du börjat gråta: gör jag alltid men jaa...
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nej
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: japp
Badat mitt i natten: inte än..sara och jag ska på kreta!
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nej
Spytt för att du var för full: Nope
Trillat när du åkt skidor: japp japp
Gråtit till en bok: jadå
Varit rädd för tomten: nej
IG: inte i ämne men på ett tyskahörförtåelsetest ja...
Ätit deg tills du spytt: nepp
Lagat en misslyckad måltid: ja...
Har du sjungit karaoke: japp
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det är kallt: Aldrig testat faktiskt!

FAVORIT..
Kompis: Sara
Låt: Ingen för tillfället
Mat: tror mammas bakade potatis
Ämne:Slöjd tror jag
Känsla: Sommarlovskänslan..när rektorn önskar alla en skön sommar!!
Lukt: Vår...
Årstid: Sommaren
Dag: Fredag
Lärare: Maria
Unge: Gustaf
Godis: rubiner som vissa onda affärer har slutat sälja! (man kan dock fortfarande hitta dem på CG i ytterby!)
Alkoholdryck: vin, cider
Cigarett: ?!
Snus: ?!
Klädaffär: Gina tricot
Fordon:Bil
Månad:Många...april,juni,augusti,december
Hus:Lyckorna som jag ska renovera och bo i :P
Tröja: Just nu Carolatröjan
Plats/ställe: Tostared, En liten mysig strand helt för sej själva
Minne:Alla underbara minnen ihop med Sara...Ett speciellt är la vågåkandet i Spanien <33

JUST NU..
Låt: Empty roum
Humör: Lite seg i huvet..snart pianolektion
Klädsel: jeans,t-hirt, pappas goa stora tröja
Smink: ögonskugga,puder,mascara
Frisyr: utsläppt..ovanligt eller hur?? :P
Sysselsättning: Musik det här..
Plats: datarummet
Väder: Mulet :(
Tid när detta var avslutat: 15.27

Ha de fint människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0