Vår eller vinter?!

Jag har kommit på en sak...Vardagen blir gråare och tristare när man inser vilka underbara helger man har!
Just det..Jag har haft en underbar helg...Fredagskvällen tillbringades i horred tillsammans med två underbaringar..nämnligen Carro och Nicole  älskar er gummor! Ni förgyllde min kväll <33
Lördagen..hmm ja, för det första sov jag i några år kändes det som och sen var det fram med både locktång,platttång och allt annat ett hår kan behöva!! Aaa asså jag tillbringar inte över en halvtimme på mitt hår om det inte är ngt så speciellt som ullis å peters kalas! Smart nog som jag var glömde jag spreja det så kalaset gick undan hyfsat utan lockarna XD.. I alla fall var det en skoj kväll..Jag kände plutten sparka till mej genom magen för första gången!! :) aaa dom flesta kallar den för plutten men han/hon har också namn som signe,britta,nisse och gulligulligull!! Haha många knackningar får den och den är älskad redan nu..kanske magen mer i det fallet men jaa...nog tjatat om den...blir mer rapporter i maj när den tittar ut! Den kvällen hade jag också skojskoj med Sara, hoppade högt när jag skulle ta tårta : visste att jonas stod bakom och helt plötsligt kramade ngn mej bakifrån
å hjälp vad jag blev rädd..snälla nån har ju typ aldrig pratat me honom,till på köpet är han mammas kusins man!! Ja usch vilken skräckkänsla..Självklart var det inte han!! puuh..jag kände rätt snabbt på lukten att det var sara!! tack och lov!! <33
Söndag: Upp och hoppas klocka sju! Usch efter sent kalas men det gick! Spela i kyrkan och sen Sara <33 Så härligt väder..Det blev vårtal,vårsång och vårdans av mej i hagen (brunnslocket)..Ja där stod jag med påskliljor i båda händerna och höll världens mest välkommnande tal till våren..Det bör tilläggas att jag och Sara inte fattade så särskilt mkt så vi skrattade mest ihjäl oss men ja..sen blev det dans och sång  farandes runt hagen!! Fortfarande med påskliljor till min hjälp! Ja och sen slutade vi med gång upp för gröna mattan! <33 En underbar dag var det..Kväll också för den delen :P
Sen vaknar jag idag och upptäcker tillmin stora förskräckelse att marken är vit! SNÖ!! usch ville gå i ide och sova till sommarn det ögonblicket...tror inte att mitt vårtal var så bra..:/
Jag älskar helgerna som ni nu har hört...Det är väl egentligen dem jag lever för!
Ha de bäst i snön men hoppas den förvinner snart!!

Kramar// Den vårvälkomnande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0