:)

Hej hopp!
Kom nyss hem från dagis..På vilan idag somnade jag och sov riktigt djupt..sen när jag vaknade var det jag och de två småttingarna kvar som sov! Resten var uppe för längesen..lite pinsamt men gött var det att sova efter en endast 7-timmars lång sömn i natt! Ja, vi kom väl hem från matchen typ halv 12 och glada var vi!! Inte alla kanske men de allra flesta! Vi var jätteglada efter 1-0 sen hoppades vi på 2-0 för att säkra vinsten och självklart blev det så! Sen sa vi..hjälp va skoj de hade vart me ett mål till nu!! Vilken seger det skulle va! Och så ramlade ett sista mål in och matchen slutade med en snygg(som vanligt) räddning av Wilnad. 3-0 till Elfsborg och alla ifk:are kan känna sig toltalt felväljande av lag! Ja det var en riktigt goer känsla!! :D
söndagen tillbringades tillsammans med egna familjen, magga å barnen samt sara och dom  i Vallersvik :D Mysigt värre!! Ja vad gjorde vi..badade solade fiskade krabbor..ungefär så lite kortfattat! Jag och Sara solade på Marias mage -> och jag hittade två kompisar..här är en av dem: Min egna lilla Helmer-> Ja dagen var mkt trevligt och på kvällen kikade jag lite på Helenas mage...dags på torsdag!-> Ska bli roligt att se plutten på riktigt :)
I lördas var jag och Pallis på Hanatorp (sol å bad!) hela eftermiddan å sen käka vi kebabtallrik å hade de mysit ute i örbysolen! jag å pallis på hanatorp-> Yeeh tack för den dan!
I fredas..hmm först var det väl dagis som vanligt och sen badade jag och elin på mos :) premiärdopp för min del och vi passade också på att testa leksakerna man sysslade med förr...nämnligen röda snurren!!-> Mys mys...på kvällen körde vi go-kart->Skojskoj men har fortfarande ont i ryggen efter min krock och mamma förbjöd mej att lyfta/bära barn nu eftersom det gör ont..en regel som inte har hållits!!
japp...nu finns det nog inte mkt mer att berätta..lite stolt är jag för nu har jag skrivit flera inlägg utan ett års mellanrum!! :P

nej nu ska jag käka lite..lira cello om en kvart ;)

ha de bästans gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0