Hanna = Mamma = not!!

I morse när jag kom till dagis frågar Karifa om mina barn är hemma eller var de är annars..Jag lyckades knappt hålla inne skrattet men fick ändå fram att jag faktiskt är15!! Då svarade han: Jaha... men varför har du inga barn? Du är ju vusken!! Käre frans vilken start på dan!! Sen bar det av till borås, hela södergården och de vanliga 15 ungarna växte till 24! Som tur var sysselsatte de sig bra själva så behövde inte göra så mkt!! ja i en park var vi hela dan å sen var jag så nära att somna på vägen hem men lyckades hålla mej vaken..Dagisbarn tar på krafterna må jag säga! Tur att de sover minst en timme/dag!! Även om man blir trött är de väldigt mysiga! Imorrn börjar jag halv 11...riktigt gött måste jag erkänna men sen ska jag väl vara där till halv 7 lr nåt.. Nåt som är väldigt bra me att vi praoar nu är att de e sååå fint väder!! helt underbart och vi är typ ute hela dagarna! :) Där var det stopp...nu kommer jag inte på någonting mer att skriva...! :O Panik eller vad!? jo..jag har la inte skrivit om söndan?? ne har jag nog inte! Iaf blev det första ute-middan för oss..så sommrit me grillat!! Ahh riktig summerfeeling!! sen bar det av till tostared och nej vi ska nog nt nämna hur humöret var hos vissa(en) de 2 första timmarna..Okej vi skyller på ditt blodsocker sara ;) sen orkade ingen av oss: sara, och hannax2 bråka längre så då blev det vattenkrig!! Tjing säger jag bara! det bör noteras att vi hade så lite som möjligt på oss(d.v.s. trosor å bh) och hade vattenkriget på vägen och på gräsmattan brevid vägen! Vid ett tillfälle jagade hannorna sara på vägen och det kom en bil, sara fortsatte på vägen och vi ställde oss vid sidan! Jag kan inte beskriva deras ansiktsuttryck!! Haha vilka ögon tanta hade!! De såg fullkommligt chockade ut XD roligt hade vi iaf och där försvann också det låga blodsockret! och där tog det stopp ännu en gång! så nu slutar jag för jag vill ut trots att 99% av dagen har tillbringats ute!!

Tjing, tjing "mamman"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0