En HEL vecka :O

Oupps...Jag har misslyckats igen! En hel vecka sen sist! Fy och skäms på mej Hanna!
onsdan förra veckan tillbringades som vanligt i skolan! vi hade mård och hon vägrade hjälpa oss för att hon var vikarie!! helsjuk människa! Alltså gjorde hon ingenting på våran so! Blä på henne! Efter skolan gjorde jag bar läxor..alltså inget skoj den dan!
På torsdan råkade jag krossa emmas framtidsdrömmar om att bli kung! absolut inte meningen emms! Skoj som AS hade vi iaf ;) Lite internskämt där så se er inte som knäppa om ni inte fattar! På kvällen var jag och Elin ute och gick med stavar XD Jag vet..! Vi SÅG töntiga ut! Men väldans mkt fortare gick det och skoj hade vi! Mamma var på läger med sina sjuor och pappsen vår jobbade så det blev en gustaf~hanna~dag! Myisgt värre :)
Fredan var det ju skola som vanligt och sen på kvällen var det kalas för Susanne som fyllde 40..trevligt värre och jag lekte med Emilia som kanske är tre år.. Vet inte riktigt :S Hon är fööör gullig asså! Och jag älskar hennes hår!! Det är helt underbart och fantastiska lockar har hon :)
Kalas blev det åter igen på lördan hos min kära mormor som fyllde! Och ja..vad ska vi säga Hanna?! SOM vi skrattade åt Emanuel och Gustaf när de hade en mkt allvarlig disskussion om hur/var bebisar kommer ut! allvarlig var den kanske inte men shit...ja..vill inte dra citaten här för deras skull men jag kan säga att det är inte jätteofta jag skrattar så mkt som jag gjorde då! Vissa stunder kunde jag knappt andas!! :O X)   men innan kalaset passade jag Saga och självklart fick hon lära sej att spela pippi-låten på piano! :D -> Det ska börjas i tid ;)
Dan efter, alltså i söndas var Maria och barna här! Tradition att de kommer och är här hela söndan när mikael åker till jämtland! Mysigt värre och på eftermiddan åkte vi ut till Uv-berget, Sara och jag satt som vanligt på vårat sätt i baksätet och åkte :) ->
Väl där fikade vi, Tessan käkade gräs, vi hade mysigt, jag och gustaf brottades, sara använde min kamera flitigt, kort sagt hade vi mkt skoj! :) ->
igår var det skola igen och emma gick på att vi skulle sova på en flotte mitt ute på sjön med sjuorna! Vi hade väldans skoj på matten X) och sen på tyskan med!! haha ja..manda..våra kommentarer fullkommligt äääälskar jag! :D<3
efter skolan sprang jag och elin och när jag kom hem hade mamma gjort hennes hemmagjorda banan/jordgubbsyoughurt, helt underbar!! :)<3 we love!
och idag har vi haft skoj i skolan igen: hem<3 =HannaEmmaManda~We have relly fun together!
klockan 4 tog jag bussen till kunskapens hus där jag först sjöng, sen spelade cello och sen orkester så hem kom jag la typ halv åtta! långa tisdagar där detta året! :/
Och nu är jag verkligen jättetrött så fast klockan nt är mkt ska jag nog iaf snart sova! Är ju förskyld med :/

Kramar eran otrogna bloggare
Hanna och Sara på Uv-berget 2oo8 och..1997

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0