Små rosa moln!

Tänkte innan jag går in på min lyckliga dag här berätta lite om kalaset igår. Daniel hade som sagt 20-årskalas och innan det hade jag och Sofia ett vackert samtal. Det var fint! (: Sen cyklade vi till Örbyhallen där Ekelunds dök upp. Några minuter för tidigt till och med!! Efter en stund dök också Pallis, Alma, Jenny, Rebecka, Jessica, Maria och Ida upp! Tillsammans intog vi Larssons trädgård och sjöng vackert för födelsedagsbarnet. En tipspromenad vätade oss och sen blev det mat. Några spelade volleyboll medan 5 kvinnor satt på altanen och pratade. Och planerade..! Vi har så sjukt bra planer för nästa helg så jag ler bara jag tänker på det. Kvinnorna ska ha roligt med stora bokstäver!! Ja detta ser vi verkligen framemot!! :D  Sen blev vi lite mer deprimerade, några ku-are satte sej och diskuterade och Daniel, jag och Rebecka var nog de som var mest arga.. Men, vi har ikväll bestämt att vi ska försöka göra det bästa av situationen. Ett lycka till vore på sin plats! Tårta blev nog nästa programpunkt, en oerhört god sådan. Och det kom från mej. Nästan så ni borde anteckna detta! Buzz spelades och vi hade det allmänt trevligt, presentöppning och en massa tjöt. Jag och Sofia cyklade hem vid halv 12 typ. Svinkallt men hem kom vi. Och sov gott efter en trevlig kväll gjorde jag!
Idag, en dag då jag har gått runt och varit glad hela tiden. Det började nog vid middagstid ungefär och sen har jag haft en kanon-dag!! :D  Det har inte hänt så mkt i och för sej. Jag har vart ute en stund med Elin, pratat i telefon, suttit här, sjungit ovan där och lyssnat på favoritsånger och varit.. bara megaglad och det är en så oerhört skön känsla! Det känns som jag flyger runt på rosa moln, jättegulliga sådana, men helt utan anledning egentligen! Jag bara har ett väldigt underbart humör idag! Jag hoppas att detta håller i sej! :D

Stora och glada kramar Hanna!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja helgen ska bli helkul sannerligen!!! Åh, jag ser så fram emot det!! :D

Och vad härligt att du mår så bra min vän :)

puss och kram! <3

2009-08-24 @ 16:06:09
Postat av: Hanna->hennes favoritsofia :)

Helgen var helkul sannerligen!!! :D

Jag hoppas att du också ska få sväva på små söta moln igen kära vän!<3

massa kärlek till dej!<3

2009-08-31 @ 17:06:16
Postat av: Hanna->hennes favoritsofia :)

Jag helgen var helkul sannerligen!! :D

ja, jag hoppas att du också ska sväva på små söta vita sockertoppar snart igen kära vän!

Massa kärlek till dej<3

2009-08-31 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0