Som traditionen säger..!

Jag har fått en del klagomål på min aktivitet här på bloggen.. Konstigt! :S
I vilket fall som helst tröttnar jag varje år sådär i oktober november någon gång och det var väl inget undantag i år inte!
Nåväl.. jag har blivit rejält uttråkad av mitt tema så jag har bestämt mej för att bryta det för denna gång i varje fall. Eller så gör jag helt enkelt så att jag skriver om en viss människa när jag känner för det. Låter kanoners! Så nu ska vi få lite liv i luckan här hoppas jag. Liv i luckan förresten.. Vem var det som diskuterade det uttrycket med mej? Jo, nu vet jag.. Det var självaste Gunilla Hermansson. Henne har ni nog aldrig hört talas om innan. Inte här på bloggen iaf! Handledare till mej kan jag tala om.

Det har nog hänt en heeel del sen sist jag inte skrev under temat och jag skulle med all säkerhet gå rakt in i väggen om jag skulle försöka skriva ner allt det så det gör jag inte.. Men min jul 2009 var kanonbra! Förutom en sak.. Jag hann bara träffa Sara 3 minuter innan jag var tvungen att bege mej från Tostared till Örby för träning inför midnattsmässan som i sin tur var helt fantastisk!

Nu ska jag lira lite cello tänkte jag och sen ska vi till Hägganders och familjernas två döttrar har kommit överens om att det ska spelas med andra ord. Något säger mej att kvällen kommer bjuda på mängder skratt!

Imorgon är det nyår förresten! Själv ska jag till ekelunds och skåla in 2010 där, så jag hoppas att ni alla får ett kanonbra nytt år! :)

Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0