Lov!

Wir haben lov und es ist schöön! Verkligen skönt! :D
jag började lovet med transtransgänget.. det var.. som vanliga ku-kvällar.. niiice!
sen blev det lördag och lillajul hos mormor.. 31 personer var vi i år och myys vare (: fast lite trångt när vi skulle ha utdelning av dom här-> min släkt e bäst iaf! :D<3 sen sov jag hos sara den natten och hos vickan nästa och vi var duktiga igen.. gick stavgång(vi ser urlöjliga ut!) 8-kilometarn igen.. det börjar bli söndagstradition ;)
sen hände typ inget på tisdan, va ute me elin lite å så.
igår var våran familj+sara och hennes mamma i gbg. vi gick i affärer, men mest mamma å maria.. de försökte hitta klänningar till bröllopet men det var inga som dög så lite bortkastad tid där.. :P vi hälsade på bettan i "hennes" lägenhet, och DET är minsann ingen nådig lägenhet det! en etagelägenhet (2 våningar) mitt på drottninggatan precis mitt inne i centrum. Stor är det och egendesignad så hon har det bra sjuksköterskan!! Sen var jag så trött, så trött och idag har jag varit i alingsås, strosat lite och hälsat på helena och nicklas och deras lille johannes.. han har typ världens roligaste skratt trots att han bara är 10 månader! :) medan jag var iväg har också mamma och pappa hunnit köpa ny bil. Vi dissar våra kära*host!* audi-> och förstör miljön vidare med en sån här-> snart är det dags att åka till mormor för att sova där, 75% av tha famila! pappa ska som vanligt sova på jobbet så vi andra åker till tostared eftersom det är jobbigt att inte ha kök.. vi (målaren) håller på å gör om så vi försöker vara hemma minimalt..

nej! Nu måste jag packa.. det blir kanske 8-kilometare här och newbodysäljning imorrn!
Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0