Newbody,Alice,Hundrädsla och Helg!

Japp, vi börjar där vi slutade! I torsdags vandrade jag och Vickan ut på säljarerunda! På förmiddan var det tomt i typ vartendaste hus.. Så vi gick och gick i det kalla sverige. Men till en gammal konstnär i Tostared kom vi. och skrattade gjorde vi! Riktigt rolig är hon och sen skulle hon visa oss typ alla sina tavlor och det var inga små mängder tavlor det! :O men vi blev tvugna att gå hem efter en stund och då hade vi kanske bara hunnit kolla på 30 tavlor. jag förmodar att det fanns minst 4 gånger så många kvar att se! Japp sen på eftermiddan passade vi Aliceplutten. Myys hade vi men det märks att hon börjar bli stor..Hon är minsann ingen bebis längre! Sen på kvällen var det dags för nästa försök och kvällens avslutande affär var minst sagt en upplevelse! Männskan pratade med oss, med hundarna och i telefon samtidigt! Det ni! Jag trodde bara att det var kvinniskor som kunde göra fler saker samtidigt men uppenbarligen inte! Så gick han iväg och snackade fon så jag och Vickan stog där i hallen med två hundar som bara hoppade och klor hade den ena. Mina ben bevisar det! Och Viktoria är hundrädd! DET fick jag verkligen lära mej under dan och i vartendaste hus finns hundar (typ) i Tostared. Tyckte nästan synd om henne..Haha hon skrek och tryckte sej mot väggar och allt vad det var ;)
I fredas var det premiär för Transtrandfilmen.. Niiice var den! Sen kollade vi på 2 filmer va dom nu hette och vid 2 var jag trött! jag är varken nattuggla eller morronmänniska.. knepigt!
Igår var jag hos egentligen hos Rebecka men efter ngr timmar hamnade vi på Jessicas kalas.. haha galna sjuor! Men det var skoj! Speciellt godiskriget :P Helt galet!
Och idag har inte hänt ngt speciellt. Första lugna dan detta lovet..fast måndan va också rätt slapp.. och inte har jag pluggat heller :S Skit! En no-dag får de bli imorrn! Blä!! :(

ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0