Vi kallar det skola!

Jag är arg! Inlägget raderades precis! Grrr! Jag gör ett frest igen!
Okej.. Nu är det 7 veckor kvar till påsklovet, 8 veckor kvar till Prag och 14 skolveckor kvar till Sommarlovet..! Nu går det fort och snart har jag pallrat mej igenom mina 10 år på Örbyskolan.. Scarry så tiden går! Jag är iaf tbx i skolan efter ett härligt sportlov och vi diggar fortfarande våra so-lektioner! Idag förvandlade Terje Hitler till vikarie.. Skumt..! Jag tror våran gamla so-lärare börjar bli riktigt skoltrött (!) för så här har han aldrig betett sej förr :P
Och våra åttor.. Oj! Dom kan minsann nt mkt dom! :O Enkäter får vi.. En handlade om nöjen och först fick man kryssa i lite nöjen då. Fråga nr 2 var "Hur mycket läger du ut?" Jag och Emmsi B svarade 180000000 livstid (Ivar som räknade ut!) Jag är fortfarande lite förundrad över 180 miljoner mellan bara 20 och 65 år.. Iof glömde han skatterna men ändå X) han glömde också tiden man nt jobbar. Men visst dasspapper kostar eller hur Emma h? ;) Ohh så intärnt! Emma skrattade också en heeel del när jag ist tänkte svarat "4 vid mormors blåbärspaj"..Humor på hög nivå i 9a, högra hörnet längst fram, sal 411, gamla delen, nedervåningen, kalla delen, hus E, Örbyskolan.. You name it! 9a!<3  Det kommer minst sagt att bli jobbigt på avslutningen! En tajt klass är just vad vi är och roligt har vi! Men vi behöver nog träffa lite nytt folk allihop, meeen vi trivs, det gör vi! (:
Denna veckan har jag
måndas:pluggat
tisdas:råkat ut för en läskig snubbe på orkestern!
onsdag:pluggat
och idag pluggar jag! Oj vad man är duktig här i världen!
Imorrn är det dags att hämta bilen och sen blir det kalas tror jag.. Förhoppningsvis en Sara~Hanna~Helg :)<3 med men stackarn har prov på måndag! Tykna männskor på sätila!

Nej, nu ska jag fortsätta med min no-renskrivning!
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0