I'm back! :D

Då var jag tbx på bloggen efter ett lååångt uppehåll! Sen 7c:s läger (september :O)har jag vart trött och inte pallat skriva! ;) inte riktigt så illa, men det har vart förfärligt mkt skolarbete och annat så jag har helt enkelt inte hunnit med min lilla blogg..
Tat lugnt bara, jag tänker INTE skriva om 3 månader nu utan börjar här jag är nu, i 2oo9! Måste säga att jag tycker det är helt sjukt vad snabbt tiden går! Om exakt 18 dygn befinner vi oss åter igen på väg till Transtrand! :D Jag längtar väldigt mkt ska ni veta. Ska bli riktigt roligt att åka upp igen! Och om exakt en vecka har jag genrep, uppsjugning av konserten är på söndan där. Konserten håller på i 2 timmar. Tur att vi har solister så man slipper sjunga 2 h i sträck. Då hade jag nog både somnat och svimmat. Funderar på att smuggla me mej lite druvsocker lr ngt så att inte mitt blodsocker spelar mej ett spratt. hade vart pinsamt om man svimmade!
Nyår blev för mej (som vanligt) ett lugnt nyår. Jag trivs extremt bra i situationer där alkohol inte förekommer. Därför var jag glad att familjen petersson och familjen andersson skulle till whilborgs i mölndahl. Där var det lugnt tills tolvslaget. Tjoho, har aldrig sett så mkt raketer samtidigt. Tur var det iaf att jag inte var påverkad av det enda eller andra för hade jag vart det hade jag ju kunnat tappa Josef och d.e.t hade varit mindre lyckat! ;) ->
Sen nyårsdan-igår var jag hos Sara. Myyys som vanligt (:
Jag har också börjat tänka och försöka vara männsklig! Jag har knappt träffat min bästa vän på hela hösten för att det varit så mkt press från skolan. Och först nu förstår jag vad skolan förstört för mej. Just därför, tänker jag i.n.t.e plugga ihjäl mej till våren, men jag tänker se till att jag har kvar mina betyg. Mitt sociala liv under hösten har verkligen fått stå sååå tbx. Dels skyller jag på mina lärare(alla miljontals prov & inlämningar) och dels förstår jag att det faktiskt har sina nackdelar med att gå i en amitiös klass!! Så nu i vår ska jag ist njuta av livet. Plugga LAGOM mkt och umgåsumgåsumgås med mina vänner! Ett beslut jag tar här och nu medan jag faktiskt inser att mina vänner betyder mer för mej än vad mina betyg gör! Med ynka 250 poäng kmr jag faktiskt in på alla nationella linjer iaf. Så nu tänker jag minsann prioritera mina vänner! Bara så ni vet! (:
Idag är det Snö :D Har trots det inte plockat fram pulkorna än.. :P Elin är i fjällen och bror min är sjuk och jag känner inte precis för att vandra till grusgropen helt sj.. Så jag hoppas att snön ligger kvar tills månda så kan jag åka med elin! :)

Nej. Inte för långa inlägg detta år har jag bestämt. Så nu blir det stopp här!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0