Imorgon!!

Åhh vad vi är laddade! :D
Imorgon är det äntligen dags att styra kosan upp mot underbara Transtrand igen! (:
Igår packade jag, idag packar jag. grejen var bara den igår att jag hade lagt upp allt på sängen, men sen blev min smarta idé plötsligt blond..vart skulle jag sova??  Jag la allt i en stor hög på golvet och sov så sött, så sött med pjäxorna redo brevid! (: Idag har jag gått sista dan denna veckan i skolan.. Lite pinsamt eftersom johan går imorrn men men.. jag skyller på försovning ;) behöver sova ut lite grann.. :P mej ojojoj så laddade vi e nu! sofia och jag pratar inte om annat och crissa sitter redan redo med skidglasögon! :O -> Mkt intärnt där! ;) jag har kommit fram till att typ hela jag är intärn! Jag fullkommligt ääälskar mina små intärnskämt... åh dom e underbara! (:
för övrigt har jag ont i höger axel.. observera noga att det är höger! *not* badminton kan få konsekvenser.. :P
annars har jag nog nt så mkt mer att säga förutom att jag och sara hade ruskit roligt i söndas! bevare oss väl vad vi älskar långkatekeser! sen kan det ju bli lite roligt när andreas är med.. uffebuffe ja.. hmm..han har nog inte riktigt fattat leken än hahaha! oh ja.. sen kan man ju också uttrycka det: smaken är som baken, delad! jag var trött, mkt trött!
var på Princes begravning i lördags.. vackert var det och i himmlen är han! (:

nej.. nu ska jag nt skriva så mkt mer här..
Jag (VI) är SÅ laddade!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0