Saknad..

Här sitter jag, ska alldeles strax ta mod till mej och välja till gymnasiet.. sorgligt men sant. När jag var mindre, gick på lågstadiet kanske och träffade de kusiner som då gick på gymnasiet tyckte jag att de var jättestora, vuxna och bara såå gamla! Och nu sitter jag här, ska välja och vill hellre än något annat få tillbaka min barndom. Den var B.Ä.S.T! Ucha vad tiden har gått snabbt, seriöst, vi är närmare vuxna än barn. Huuu det är skrämmande. Jag saknar att vara den lilla flickan med den stora fantasin, att kunna förvandla stenar till makaroner, att inte tänka ett dugg på morrondan, att utan att veta om det vara helt beroende av sina föräldrar, att vara barn helt enkelt.
Att spela piano utan att ha en blekaste aning om vad noter och takter är och utan press att träna på ngn läxa! jag saknar att vara kortast i familjen.. Nu är jag längre än dom allihop :/
jag saknar att kunna skratta för att pappa gör en grimas jag saknar att kunna umgås med sara varendaste vardag om vi så ville..
Dom säger att det är jobbigt att vara förälder och se sina barn växa upp och brytas ifrån dem, men oss då.. är det inte jobbigt för oss?
Jag har haft världens bästa barndom EVER! och den är över :( Visst mitt liv är fortfarande helt underbart och jag är verkligen supernöjd med allt men den oskyldiga barndomen var nog den bästa tiden i mitt liv. Men jag saknar inte bara det, jag saknar sommarn 2oo8, Transtrand, Kreta och lite annat smått och gott.. alla kompisar som jag inte har träffat på länge.. Jag vill rusa runt med en flaska vatten och bara hälla ut allt det kalla över elin och sen bada i hanatorp, jag vill skrattandes palla citroner med Sara i grekland & jag vill åka slalom... Och det sista är bara 2 veckor kvar till! :D Vi räknar ner nu! Åhh vad jag längtar.. Hoppas kocken är kvar me ;) haha han är seriöst humorn sj! (:

Nej nu ska jag ta och välja.. :S (scarry!) och eftersom 3 år går rysligt fort (högstadiet har iaf gjort de!) så befinner jag mej snart här! ;) ->

Ha de bäst! Snart är de sommar igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0