Ett nyuppfunnet Måste!


Under det senaste dygnet har jag kommit fram till vad jag numera ska försöka mej på! Nämnligen att berätta för folk vad jag tycker om dem, om det nu är positivt så att säga. Jag har försökt börja så smått idag, för jag har verkligen börjat förstå vad alla vänner, släktingar för att inte tala om familjen betyder för mej! Ett liv utan alla "mina tjejor" är riktigt svårt att tänka sej! Konstigt att jag kom på det sådär väldigt plötsligt, jag tror det var när jag satt och kollade på bilder ifrån i fredags på Viktoria, Christina och mej. Härliga sådana tycker jag. Oj så mkt jag tycker om er allihop! Ja sen var det nog också att jag tänkte på Mormor och då kom jag på att det var så mycket som jag aldrig hann säga till henne, då kom jag på att vilken dag som helst kan det vara försent att berätta för alla hur mkt jag faktiskt älskar er!
Så nu hoppas jag att ni kan vänta er lite kärleksförklaringar nu och då. För det är ni värde allesammans! Ohhh så underbara ni är!

Puss på er, love you!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0