Uuuullared!

Yes, det var var gårdagen hade att erbjuda. Bilen blev full till en början på människor, i slutet var den full på allt mellan kollegieblock till ko-nattlinnen till konserver till kissenödiga tjejer och ja.. skulle jag dra allt så skulle ni vända tvärt!!
När vi anlände, Sara, MammaSara-Maria, Moster-Anna, MammaHanna-Karin och jag var det första vi såg (Sara och jag) en karusell. Med lila säten.. Jag var fast, den gick ovanligt fort också, meeen.. Sara tyckte att vi hade skämt ut oss om vi hade åkt med så vi fortsatte med att mangla folk med våran kundvagn, lite längre in i affären tycktes folket försvinna, det blev iaf såpass lagom folk att vi inte gick på ngn varje sekund utan bara varannan. Jag var tvungen att köpa alla dom där tråkiga kollegieblocken, pärmarna och allt annat man tydligen behöver på gymnasiet.  Sen hittade jag och Sara Megagulliga vit/svart/randiga nattlinnen med en Megasöt liten kossa på. Heelt underbar! Love it, även om jag ser ut som en fånge.. :P Och vet ni vad som mer hade kommit in? Krustänger!!! :D Detta har jag väntat på att hitta i över ett år och nu så var den där.. mitt framför ögonen på mej! Jag var Lycklig!! :D Röd är den, röd och glansig, den har vunnit mitt hjärta :)
Sen köpte vi väl en massa andra onödigheter och lite nödvändigheter.. Köpte inte så mkt, var inte på humör. När vi hade gått 2 & ½ var det dags för räkbaugetter på cafet brevid. Mina ben var totaly trötta! Sen åkte vi hem. Det var minsann tur att vi tog Sara och deras bil.. Tänk om vi hade åkt med Annas lilla gulliga grej till bil. Vi hade aaaldrig kommit hem med allt! V70:n var helt knökfull med allt vad våra 4 proppfulla vagnar hade innehållt.
Detta påminner mej om en gång för lääängesen när jag, Viktoria, Mor och Anna var på ullared och Anna köpte mängder kopieringspapper till jobbet och lastade allt papper (som ju är ganska tungt) på en sida så hela bilen lutade.. Den slog till och med i marken så vi fick byta platser i bilen efter vad vi vägde! ;) Hahaha ja det var en upplevelse och Annas lilla golf var totalpackad med mängder gula påsar.. Om jag inte minns fel så var mitt synfält gult under hela hemresan.. Så tjockt var det!! Hahaha kommer du ihåg Viktoria?? :P
Tillbaka till gårdagens hemresa. Jag och Sara satt där med varsin likadan mp3. Hon är för söt!! Vi brukar ha med oss egen musik (vilket jag också hade) men kvinnan hade laddat sin systers mp3 med massa låtar som jag skulle gilla, typ massa mammamia! För hon tänkte på mej.. Maha sicken goding!!<33 Sen när vi kom till Öxabäck typ var det akutläge för flikkorna i baksätet, Sara hade det värst och det var inte långt ifrån att hennes stackars blåsa sprack. Jag hade det inte lätt jag heller. Eftersom våra mammor led av samma problem åkte vi direkt till församlingshemmet och dess 4 toaletter.. ;) Och jag var såå nära på att pissa på mej när Sara rusade ut ur bilen och sprang till dörren och den var låst! Som jag skrattade och hon var helt desperat och drog i dörrn allt hon kunde och den rubbades inte det minsta. Det var klockrent. Sen tog det ett tag för Moster att hitta rätt nyckel också så stackars oss fick lida ett tag till innan vi äntligen kunde rusa in och få våra behov gjorda. Hahha!! Det var en upplevelse och en väldigt trevlig dag!! :D Tack för den!! (:

Jag och Sofia har haft våra problem idag. Vi försökte hitta ngr lämpliga tåg för att ikväll åka in på sommartorsdag och sen vara med på oas möte på torget. Det var inte det lättaste och vi hade väl kommit hem mitt i natten så vi skippade det efter många om och men och går istället ut på en riktig långpromenad om en stund :) Ska bli trevligt och väldigt välbehövligt för mitt stackars huvud och humör!! Jag har vart på riktigt dåligt humör idag.. Hahaha fråga mej inte varför.. Så är det bara! :P Förhoppningsvis kan Sofia få mej på bättre humör!

Ha det fint och se upp för kissenödiga tjejer som manglar folk om ni åker till ullared! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0