Låågt blodtryck!

Då drar jag igenom veckan som gått. I lördags.. Lina Kristiansson i förra 9a dog.. Verkligen helt offatbart!! Och inte blev det bättre när Maria rubesved skulle berätta det för oss i måndas morron och råkade säga julia christiansson.. Jag fick hjärtstillestånd!! Och min första tanke var "va, julia också, neeej!!!!! inte våran julia med!!!" men sen rättade hon sej och då blev jag med ens lugnare.. Självklart tycker jag jättesynd om Linas familj och vänner men Julia går trots allt i min klass, jag känner henne hundratusen gånger bättre och det hade varit förfärligt om en 15-åring och en 16-åring ngr mil ifrån varandra dog samma helg..
I söndags träffade jag Alice hela eftermiddan och myyys hade vi (:       Sen på kvällen fick jag också "min" nya cello och plötsligt har det blivit dunderskoj att spela cello :D  På kvällen sov jag med Vickan eftersom hon nt ville sova sj :) senare på dan hade jag utvecklingsamtal (Ä.n.t.l.i.g.e.n är de över!!!) och sen var jag med Vicks i Kinna. På kvällen var vi åxå ute och sprang, vilket iaf inte jag gjort mer denna veckan. Fy skäms men jag tänker faktiskt göra ett frest ikväll när det blir mörkt :P  Sov hos Vickan även den natten eftersom hon tyckte det var så mysigt att bli undanknuffad och nästan nerpytt på golvet av mej ;) Sen på tisda morron gjorde jag ngt jag helst inte gör om.. Klockan halv 7 gav vi + våran foster/master(blandning mellan faster och moster!) oss ut på en promenix och det var ngt så ohyyyggligt kallt! isch! plus alldelles för tidigt! Den kvällen var Viktoria här och hon, jag och min bror spelade kort.. Ngt som var mkt roligt!! Speciellt när jag och Gustaf satte i gång att lura Viktoria om våra jultraditioner.. Vi satt och sjöng fader frost och allt vad det var.. Ni vet som när dom firar jul i kvarteret skatan!? Helgalet och jag och Gustaf satt och grät av skratt men hon gick på det iaf!! :P
I onsdags fick jag för första gången i mitt liv höra att jag är smart! Och det av självaste Christian Terje! Jag var såå glad sen ;) ännu bättre kändes det i so när jag fick mvg på krigen-provet! :D Jag var så glad för det hela dan sen! ;P
I torsdags hade vi np muntliga i matte och hela våran grupp var gråtfärdiga.. T.o.m. lärarna var ju nära på att börja böla.. Ja, det var verkligen, verkligen hemskt och k.a.s.s.t. gick det! :(    Jag bestämmde mej också för att faktiskt följa med till tyskland.. Hur rädd jag än är.. Kan ju tillägga att det INTE blev bättre när johan.l sa igår att det var rena rama mardrömsresan! Och han som ändå är ruskigt social! Huu...! Jag bävar för hur detta ska gå! Jag och Vickan hade cello-party på kvällen.. hahah! kanske nt var så vckert men här satt vi mittemot varandra och spelade så det rök om det! Sov hos foster/master den natten också och jag och Viktoria hade en gapsskrattskväll som verkligen var sjukt rolig! Vill inte dra den största orsaken här men ruskit skoj vare... Vi hade täck-drag-kamp mitt i natten och hela tiden trodde vi båda två att den andre sov så vi fick oss en överraskning på morgonen ;) Mkt roligt har vi haft denna veckan iaf, och säkerligen blir det fler nätter hos foster nästa vecka :P
Igår hände nt mkt i skolan förutom att min macka flög iväg i matsalen och landade uppochnerpå... Snygg lop iaf ;) sen var jag och emma h ute och sålde newbody och det gick riktigt dåligt!!  Haha var bl.a. i bosgårn och hälsade på människorna som bor där XD Jag må säga att kvinnan har en udda smak och stil! Ansiktsuttryck med för den delen..
Sen var det ku.. Och jag var AStrött! Så det var lix inget höjdar-ku för min del.. Haha speciellt inte när jag skulle spela på aftonbönen och nt hade en aning om hur man avslutade låten som vi höll på med så jag satt med mitt piano å klinkade på och johan e satt med sin trumma och vi körde låten om och om och om igen.. ;P
Idag har jag som alla andra dagar lågt blodtryck, frågan är bara om det inte är lägre än vanligt för det bara snurrrar, huvudet blir varmt och svart när man reser sig..huu..! måste nog försöka bli konstant kaffetant! För det här är jobbigt! På riktigt...uscha..!

Vad är det för skillnad mellan en terrorist och en tjej men pms?
-man kan förhandla med terroristen ;)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0