Ursäkta..

Ni får förlåta mej.. igen! Meen.. jag har pluggat varendaste dag denna veckan. Dag ut och dag in, och nu behöver jag inte plugga mer till prov innan i maj, och ni kan inte ana hur det känns.. sooo good! :)
2 föräldrarmöten har hunnits med, ett om tysklandsresan och ett om prag. Nu tror jag att jag har bestämmt mej för att hoppa tyskland.. Känner att det blir för mkt just den tiden, så fruktansvärt mkt som händer där i maj då juh+ att det numera bara är 5 styckna som är intresserade av att åka med, så nej.. jag nöjer mej nog med prag :) Men jag är lixom inte så sugen längre.. det blir det nog ändring på i skolan dagen vi åker! Snacka om att den dan kmr bli flumflumflummig! Oj, vad vi kommer va uppspelta!
Farmors syster dog i torsdas så i början av april blir det att åka på begravning.. Men det kmr ngt positivt med det med, då ska jag få träffa Edithpysen för första gången. Tösa är redan en och en halv vecka.. Snart börjar hon ju gå!! :O :P ->Underbar verkar hon vara iaf!
Vi har haft läs & hör-nationella i engelska.. G+ och eftersom jag inte trodde att jag skulle klara dem är jag nöjd!
I lördags var jag i Horred och träffade lite trevligt folk.. Bl.a Carro, Sofia, Jessica, Rebecka, Pallis och säkert ngn mer som jag har glömt ;)
I söndags spelade jag cello i kyrkan och jag kände bara att  YES, där satt den(!!) när det var klart! Det gick oförskämmt bra så jag var jätteglad efteråt. På eftermiddagen spelades det cluedo med niciga kussar. Och hör och häpna.. Jag vann 50 % av gångerna.. Iof körde vi bara 2 gånger men ändå ;)
Under veckans gång har 9a försökt komma överens om en klasströja men än så länge är det oklart vad det blir. Japp, annars har jag som sagt pluggat mkt, so-prov på andra världskriget, so-inlämning om förintelsen samt en bildinlämning. Vart ute och gått med Elin också ofc, och en gång fick vi dessutom sällskap av simon. Igår hade jag en riktigt lågt-blodtrycks-dag och det var jättejobbigt. Allt bara snurrade men jag överlevde och sen var det pianolektion, första gången på 2 månader.. Det var niiice att vara tbx, verkligen! :D

Ikväll blir det att pallra sej till ku och bl.a. träffa Sofia, vilket jag ser framemot! :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0