Arthur :)<3

För att sysselsätta mej skriver jag redan ett nytt inlägg. Applåder!

Arthur är nästa person(??) ut. Min kära giraff som kramar mej när jag inte kan somna. Eller tvärtom, jag kramas när jag inte somnar. Han är ett naveldjur, precis som Saras Theodor. Båda dessa föddes på Åhlens och låg i en ful låda tills vi adopterade dem (typ). Efter denna händelse har Arthur haft sin självklara plats i min säng och är så söt och behändig så.
Jag kan också säga att han är lika stum som jag är för tillfället, fläckig, har rosa näsborrar och navel samt små bruna horn. En mysig pajk är vad han är, dock tror jag inte han har fått bevittna några tårar än, och det är jag osäker om han kommer få, men det lär jag märka.. En väldigt fin vän som alltid ler mot mej och väntar på mej. Min egne lille Arthur (:



Myspajken i mitt liv ;)

/Kärlek från Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0