Christina Larsson<3

Jahaja, då är det dags för nästa person ut kategorin "de kära vännerna"

Christina Larsson, hör hur namnet bara klingar en liten stund! Det finns otroligt mycket att säga om denna kvinna! Hon är inte bara en av mina närmsta vänner, hon är den som har körkort (woooow!), spelar fiol som självaste hmm.. jag kan inga violinister, hon är den finaste Christina jag kan komma på och så kan jag göra en lista längre än alla mina blogginlägg tillsammans! Ja men för att ta fram några fina sidor hos henne:
*Uppmuntrande & stöttnade. Om ni visste vad hon har fått höra mycket, och om ni visste hur bra hon är på att lyssna och förstå och peppa! Vad skulle jag gjort utan detta?
*Rolig. En underbar humor äger hon, om man räknar bort t.ex. marks new car eller vad den hette ;)
*Snäll & omtänksam. Christina, hon tänker verkligen på alla. När alla andra är arga eller något i den stilen på ngn så får hon personen i fråga att låta som en ängel ändå. En fin egenskap!

Detta var några punkter som jag tycker om hos Christina, nu tänkte jag dra lite fina och underbara minnen också.
*Brevvännerstiden på lågstadiet/mellanstadiet. Innehållsrika brev skulle jag påstå!
*Transtrand 2008~rullande i snö! Isch!
*Hela 2008 då vi lärde känna varandra mer riktigt kan man väl säga.
*Transtrand 2009~Frågetecken!
*Våren 2009~Ojoj vad msn är bra!
*Sommaren 2009~Några fina stunder på Hanatorp, i Borås, i Stjärnhult, i Örby och på sommarku.
*Torpetlägret 2009~Vi blev mor och dotter :D

 Hela senare delen av mitt liv har Christina haft en fin del i mitt hjärta!
Ja och det ska du får fortsätta ha kära vän! Tack för allt hiskeligt roligt och förtroeligt vi har och har haft!

 Med sanning kan jag säga att jag älskar dej Christina Larsson!


Kommentarer
Postat av: Christina

ååh:) jag tycker om dig hanna! <3



haha som sagt den där brevvännerstiden var en fin tid i mitt liv!

hahaha och nu fattade jag transtrand -frågetecken! åh:)



hahahaha men du DEN bilden har jag ALDRIG sett!! NÄR är den tagen?? hahaha!

2009-10-03 @ 13:36:49
Postat av: hanna

Ja det var väl ändå en oerhörd tur det! Annars hade jag levt ett jpobbigt liv, obesvarad vänskap liksom ;)

haha transtrand e bäst! :D



sommarku, ljuva sommarku ;)

2009-10-03 @ 13:38:53
Postat av: Christina

hm jaha:/ kommer inte ihåg! haha!

kom på också att vi ju faktiskt sov på studsmattan i somras! mysigt värre;D

2009-10-03 @ 13:42:58
Postat av: hanna

vadå hm jaha? ;) det är väl klart att det hade varit jobbigt om jag hade gillat dej och inte du hade velat vara min vän? :)

Ja studsmattan glömde jag. Det var verkligen mysigt värre :)<3

2009-10-03 @ 21:37:41
Postat av: Christina

haha men jag menade nog hm jaha till vart bilden kom ifrån;) men det är klart att det hade vart jobbigt om jag inte hade velat vara din vän;) men det vill jag ju så:)

2009-10-04 @ 18:48:57
Postat av: hanna

jahaja.. där ser man vilken nattmössa jag yrar i.. natti natti<3

2009-10-05 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0