Peter Pianostämmare

Då drar jag igång med vännertemat! För att inte rangordna mina vänner eller något sådant löjligt kommer jag blanda lite hej vilt. Så Let's go!

Peter blir första vännen ut! Om man skulle kunna gå under av skratt är han nog en av dem som för längesedan hade gjort det! Peter är gift med min moster och far till 5 av mina kusiner, snart farfar till ännu ett kusinbarn. Peter och jag har någon sådär speciell känsla för vad humor innebär. Sitter vi och fikar kan någon käck höjdare-carpe-diem komma upp och vi är snabbt dubbelvikta av skratt. Samtidigt kan resterande personer runt bordet höja på ögonbrynen och fråga vad det är för fel på oss. Det gillar jag! :) Peter är också en av de fina figurerna som kan få mej på allmänt bra humör, det gillar jag också! Ja, han finns där, på alla kalas, när man behöver lite skrattanfall och allt. En finer vän som jag tycker mycket om! Min morbror är också mycket musikalisk och stämmer pianon som bara den. Men som sagt är han en humörsöfhöjare utan dess like!

Tack Peter för alla härliga skämt genom åren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0