Bara för att lyda Viktoria!

Viktoria har bett mej göra samma lista som hon har på sin blogg så nu gör jag det! Bara för att göra dej glad kevinna :)

1. VAD HETER DU?
Ruth(turh!) Hanna Linnea Petersson

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU??
Mama do

4. VAD GJORDE DU I GÅR KVÄLL??
Satt med Ida på en trottoar, vinkade till Ing-Britt, pluggade och spelade massa cello.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Ett äpple, himmelskt gott!

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Molnigt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Moster :)
 
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Humorn tror jag. 

9. BESKRIV EN PERFEKT DAG.

Den var svår minsann! En ledig dag tror jag. Spenderandes med antingen närmsta tjejorna eller folket. En dag full av skratt skulle jag nog svara :D

10. HUR MÅR DU IDAG??

Kanoners faktiskt! Som vanligt typ.. Var dock lite depp imorse innan orienteringen var gjord men sen sjöng jag pärleporten så det ekade i skenes skogar och efter det har jag haft roligt med Rebecka och Linnea när vi bytte blöjor typ och vi skrattade som jag-vet-inte-riktigt-vad :D

11.VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Mjölk.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
cider, svag sådan.. man är ju nykterist ;) 

13. FAVORITSPORT?
inte en aning, ganska ointresserad :P

14. HÅRFÄRG?
mörkblond

15. ÖGONFÄRG??
blå 

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDRAR??
Gustaf 11 

18. FAVORITMÅNAD?
april, augusti och december! 

19. FAVORITMAT?
kycklingfileer med marinerade vitlökar

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN??
fredag 
 
22. FAVORITHOBBY??
Musiken, träffa folk och vara ute :) 

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
blyg vet jag inte, men det finns nog ingen jag vill bjuda ut är jag rädd :P 

24. FAVORITLÅT(ar)?
pass! det finns megamånga!

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Båda, men mest sommar.

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar
 
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
 Förhållande
 
28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad
 
29. VAD GÖR DU OM FEM ÅR?
pluggar antagligen.
 
30. VAD GÖR DU OM TIO ÅR?
Bor på landet med någon trevlig snubbe, kanske små söta ungar också :) 
 
31. OM DU VILL HA BARN, VAD SKA DE HETA?
Tindra, Vanillia, Efraim.   
 
32. VAR BOR DU NU OCH MED VEM/VILKA?
I Örby med Mor, Far och lillebror
 
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? FAVORITBOK?
Jag läser typ inte men jag har en absolut favorit: Kärlek som befiar!
Helt amazing!!

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
blå

35. FAVORITSPEL?

vet faktiskt inte

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?

Icke

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

38. ÄR DU ROMANTISK?
ska jag svara på det själv?

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?

OM jag är :D

40. NÄR FYLLER DU ÅR?
20 april, född exakt 104 år efter Hitler.
 
41. OM DU VILL GIFTA DIG, HUR SKA DITT BRÖLLOP SE UT?
gärna i Örby kyrka, vit brudklänning med släp, en finer bukett och gärna en finer man också ;), massa folk och massa, verkligen massa musik! :)

 42. FAVOURITFÄRG?
röd

Så Viktoria, det var det!

Idag har vi som sagt orienterat, jag var oerhört omotiverad i början.. Sen började jag plåga Julia och Olivia med Pärleporten och sen dess har jag mått kanoners! :D
Jag, Rebecka och Linnea hade (också som sagt) en extremt rolig stund i kåk i eftermiddags! Jag har aldrig sett Linnea skratta som hon gjorde, så ni förstår nog att vi hade trevligt :)
Nej nu ska jag försöka pränta ner något på blogg nr 2.

Kramar från en kissenödig människa.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha, vadå "bara för att lyda Viktoria"?;)

Jag tvingade dig icke direkt!



Kram/

från en kissenödig kusin:)

2009-09-16 @ 22:34:27
URL: http://vsma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0