Den trötte talar.

Min helg har innehållit alldeles för lite sömn, så om jag skriver konstigt beror det på att jag inte är riktigt klar i knoppen så att säga.

Fredagen bjöd på 2 ensamma cykelturer, till och från skolan. Min kära kompis Elin har gått och fått svininfluensan, eller så är det en vanlig förskyldning. Väl hemma fick jag vara jättesnabb, äta med päronen, duscha riktigt fort och trots att jag halv stressade ihjäl mej hann jag inte blåsa mitt hår. Det fick jag göra samtidigt som Ida, Jessica, Christina och jag planerade inför nästa vecka då vi ska riva församlingshemmet mitt i natten när vi spelar in en alldeles egen rysare :)  Resten av kompgruppen kom och vi  försökte oss på att öva, vilket gick? Helt totalt åt skogen skulle jag vilja säga.. :P Sen åkte vi till Turh och Martin där vi pratade kärlek hela kvällen. Ganska intressant blev det trots allt. Jag trodde jag skulle somna i början och sen gjorde min förskyldning att näsan inte klarade av att andas. Men kvällen var trevlig även om jag var ganska trött. Runt halv 2 sov jag gott och illa nog vaknade jag redan halv 8 och sen gick det inte att somna om. Jag satte mej och började planera lite album. Fortfarande vill mitt inlogg inte sammarbeta så om någon har mina pragbilder är jag innerligt tacksam om den/du/han/hon/det vill skicka dem så snart som möjligt :) Så ska jag äntligen få börja pyssla med detta årets bilder. Det kliar i fingrarna på mej :)

Höstsolen var underbar igår, det är den iof nu också, men igår satt jag ute och läste min bok ca 2 timmar. Jag fattar fortfarande ingenting typ, men men, jag kan i vilket fall som helst säga att jag har läst den snart! Sen åt jag innan busschuffören och jag åkte till Skene. Fast han fortsatte såklart. Fische hade läger och jag kände att jag ville lära känna typerna där så det gjorde jag :) Vi planerade, lyssnade på föredrag, åt, lekte massa djungeltelegrafen, spexade, hade aftonbön och sen godnattsaga. Jag och Nicole hoppade sagan och fick oss en fin liten ventilationsstund! Jag saknar Hanna-Nicole-tiden vi hade! Den var underbar men nu ska vi antagligen börja spela tillsammans igen! Det hade varit hur sjukt roligt som helst :D Fast nu existerar vi i en mognare variant(förhoppningsvis). Vi gick under dagen också igenom massa espeviksminnen och tjenare mor vad vi skrattade! Grymma tider vi har haft! (: Halv 1 blev det dags att åka hem. Någon hade gömt Gustafs skor, så Katarina, hennes yngste son och jag satt i bilen och gick igenom dagen typ. Sov gjorde jag nog runt 2 och sen väckte min bror mej imorse. Jag var i kyrkan där några folkare också var, trevligt med folket skulle jag vilja påstå!

Nej hörrni, nu är mamma klar med maten, jag är hungrig och så fort efterrätten är nerstoppad i magen ska det åkas till Tostared och jag hoppas verkligen på en riktigt trevlig dag! :D  Sara, here I come!<3

Ha en härlig dag alles! :)
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0