Livet är inte alltid en dans på rosor.

Så sant som överskriften säger eder alla. Jag sitter här med lila/svart/randiga socker på mina små (eller stora) fossingar och dom fryser, trots att jag varit hemma i nämare 4 timmar! Ja dagen började med en cykeltur i solskenet tillsammans med Elin ner till Marks gymnasieskola i Skene. Där blev det direkt en promenad upp på ett berg och ut i skogen för att leta blad ungefär.. Och ett skyddsrum fanns det längst upp på berget enligt Johan.. Jonas sågade honom direkt och Josefine gick och skrattade åt det jättelänge! Det hela var ganska komiskt faktiskt :) Sen blev det lunch innan det var dags för engelska i en och en halvtimme, rast fem minuter och sen en intensiv samhällskunskapslektion och jag var så megatrött och hade sjukt ont i huvudet när skoldan var över. Då väntade något som inte var det minsta roligt! Jag hade ingen regnjacka med mej men som tur var kom Christina så vi bytte jackor och jag begav mej ensam hem på min röda och silvriga cykel och det gick uppför och det regnade och det var kallt och det var motvind och.. jag behöver nog inte säga mer än så.. Jag hade 20 jobbiga minuter där! Halvt ihjälfrusen kom jag hem och ställde mej i duschen. Det var nog ev av de mest välbehövliga värmehöjare jag har fått! Nu sitter jag här, fryser fortfarande lite smått men nu är jag på lite bättre humör i varje fall :)

Nu blev det här jättekonstigt, jag hade sparat detta som utkast istället för att publicerat igår. Så det som jag skrev innan i samma inlägg var alltså igår. Jag fortsätter här ändå tror jag. Idag ska jag inte cykla, för idag ska min snälla mor köra mej (: Privatchaufförer tycker vi om!
Jag har gått och blivit förskyld för er som missat denna oerhört viktiga information. Det märks i mitt humör för jag är ständigt så ohyggligt trött. Just därför kommer jag inte kunna närvara imorgon på EdoBumbadagen. Sorgligt men sant. Jag måste ta det lugnt :/  För helgen är nog annars ganska intensiv misstänker jag. Idag tänkte jag gått på fishe men jag valde att sova istället och ikväll blir det ku :D Ska bli tervligt!! Förresten, jag har glömt att berätta att vi firade den molnfria himlen med grillkväll i tisdags va? Ja, eller det var ju inget riktigt ku, det var bara de flesta ku:are och myys var det :) Tack för en trevlig kväll hörrni :)<3   Ja, för att återgå tillbaka till den kommande helgen så är det inget vanligt ku idag. Konfirmanderna kommer så det blir typ bara en massa lekar om jag har förstått det hela rätt?! Sen vid 9 kommer dom antagligen dra, Party enligt Rebecka? ;) hahaha nej men jag hoppas på en trevliger kväll. Dock kan jag varna alla som tänkt reta mej under kvällen och avslöja att det är allt annat än en bra ide! Jag kommer förmodligen vara tröttare än på Torpet och dåå är det illa :P

Så imorgon tänker jag alltså ta det lugnt, pyssla om mej själv, läsa lite, kanske umgås smått med Viktoria, vi behöver ventilera en massa båda två! (: Och på söndag hoppas jag att min röst mår bättre så jag kanske kan sjunga svagt iaf i Skene kyrka. Sen blir det traditionell Johansson-Petersson-Familje-September-Dag.. Våran släkt har sina märkliga saker för sej och det tycker vi verkligen om (: Så då blir det en massa Sara på söndag, vilket jag ser framemot :D

Nej, nu ska jag inom 10 minuter vara på väg till skolan lyssnandes till Ovan där ;)
Ha en finer dag gott folk! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0