Glader Påsk! (:

Då var det dags att önska alla bloggläsare en trevliger påskafton! :)

För min del har påskveckan sett ut såhär:
Skärtorsdagen var dagen då många av mina vänner letade igenom sina kalufser för att hitta små kryp i form av löss. Falskt alarm skickades ut på facebook av mej och visserligen förstörde jag mitt rykte, men jag hade åtmindstone roligt åt alla som blev vettskrämda ;)

Långfredagen var det igår ja.. Då umgicks jag med min fina bästavän Sara och myste under kvällen med lilla Ruth. Kärlek till årets längsta fredag :)

Idag är det självaste påskafton vilket jag firat i solen med en härlig joggingtur i skogen. Visserligen med blodtrycksfall och grejer men solen blev det övervägande inslaget trots allt och jag är nöjd med tillvaron! Efter maten tänkte jag sätta mej ute med en ny bok av Karen Kingsbury. Denna gång tror jag inte jag blir kär eftersom denna bok tydligen ska handla om äldre, alltså den är nog välbehövlig att läsa för min del.
Inte nog med detta, jag ska få övningsköra till Tostared där det blir påskfirande med släkten däribland Ruth. Senast 23.30 ska jag infinna mej i Gällinge på påskläger, där lägret (för min del) börjar med påsknattsmässa och sedan påskfest fram till typ.. 5! Du milde tid..!

Resten av påskdagarna kommer tillbringas i Gällinge alltså och om ni bara visste hur jag ser framemot att träffa Julia och Marie igen!! Lär bli awesome! :D

Så nu önskar jag er alla en grym fortsättning på denna påsk! Och läs igenom min påskafton igen, den är helt fantastisk! :)


Kramar
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0