Äro detta normalt tro?

Mitt huvud är nog det tyngsta i universum.. I timmar har jag legat och skrivit ett dagboksinlägg (ETT dagboksinlägg!) och är nu uppe i ca 3 och en halv timme och 10 sidor! Det ni! ;) Snacka om abitiöst.. Ojojoj, smygläser någon det går jag under jorden. Jag för det hadlar inte om en dag precis..! Men.. Jag har en hel del kvar att skriva och kan inte writa ner helgens händelser innan detta projekt är rott i land.. Så jag satsar på 3 sidor kväll denna afton, sen blir det till att sova för imorgon ska jag upp och jobba! Super, om nu inte bilarna är väck så att säga.

En vacker dag kommer ni få se bildbevis från gårdagens takupplevelse! Det kunde kanske tros att vi var höga (oupps, min trötta hjärna är skrämmande låghumoristisk nu!) men men.. Håll ut för jag lovar er minst en nice bild! :)


Typ God natt! (:
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0