Ava & Edam & kyrkogårdsbesök.

Då finns det lite mer att klottra ner!
Vi lagade alltså mat. Min bror fanns också med på ett hörn, tills han tröttnade. Det blev för övrigt klyftpotatis oh hamburgare för jag kunde inte komma på något lättare. Och det är bara jag som går med på halvfabrikat.. Så efter en stund i köket kunde vi äta och sen gick det en liten stund innan vi begav oss iväg, Elin och jag! Förresten.. Ava och Edam.. Vi hade riktigt roligt under vår lunch.. Skrattattacker så det stod härliga till, och allt på bekostnad av Örbyfolk. Det där med första människorna som jag råkade säga lite fel handlade om stenålderskläder tror jag. Vi gillart! :) Tillbaka till dagens utestund..
Först fick vi pulsa genom massa snö genom hela skogen och till slut kom vi fram till vårat mål. Furets kyrkogård där vi hittade ett underbart place! Där satt vi alltså i lite mer än en timme, 2 små snögummor som drack varm choklad, skrattade, åt onyttigheter och tippade årets händelser och sånt.. Vi hann med att ventilera det mesta innan vi hade gjort rumpavtryck i snön och fått fingrarna blåa! Men det var verkligen asmys, även om Elin fick panik när det kom en tant och gick på gångarna mellan gravarna vi satt och tittade ner på. För Elins överlevnad är vi glada att hon inte gick förbi oss. Haha det var faktiskt en asnice plats som jag misstänker kommer bjuda på mcyket underbart framigenom! :D Tänk bara att sitta där på det lilla berget, se hur fontänen sprutar nedanför och hur solen går ner över vårat lilla samhälle, helhärligt! (:

Och tjejer, nu är det avslöjat.. Det feminina dygnet i mars! Gå in på ansiktsbok och klicka på "kommer att delta". Det kommer bli fantastiskt och en fröjd för ögat ;)


Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0