Eftermiddagen/Kvällen :)

Dåså, ska jag snart krypa till kojjs.
Halv 3 åkte vi till volvo där vi gick runt och kikade bilar medan vi väntade på byte av en lampa på vår. Jag gick och lär jättekräsen, hittade brister på alla men Gunilla yttrade sej inte lika högt. Kan undra om det berodde på att personal var i närheten.. I vilket fall som helst hittade jag en aaasful bil som skulle passa så in på kvinnodagen. Helt ärligt, den var rosa! Med röda lyktor! :O Det skar sej bedrövligt så jag förstår inte hur de ska få sålt den. Men färgblinda kanske inte skulle se det så bra.. I varje fall som helst kom vi fram till att Gunilla kanske kan provköra den upp till kvinnofirandet, men efter en stund kom det fram att hon inte var så pigg på det. Konstigt! ;)
Sen har vi nog haft en ganska trevlig kväll tror jag! :) Det var bloggreklamsprat (Sofia, you know), frierisnack och tonträning. Det sistnämnda innebar att jag tog en ton och hon skulle ta samma. Efter någon minut gav vi upp och jag kom fram till att jag tycker om henne ändå (:
Men ja, det var skönt att sitta där på mitt rumpvärmda säte och få ur mej en massa onödig info som stannar i den lilla OSE och i den snarlika OLH! Henne tycker vi alla om, jag menar.. tänk bara om jag av "misstag" hade råkat låsa in någon annan i ett hus.. Det hade kunnat bli krismöten, vem vet hur folk skulle reagera :P
Sofia har hemkommit förresten! Och blev hälsad av en tutande Gunilla och vi åkte förbi och såg ett lite svårläst ansiktsuttryck men det var helt underbart att se kvinnan igen!

Och nu ska jag snart sova för imorgon är en fantastisk dag! Jag taggar mängder och ni kommer med all säkerhet få höra mer om eftermiddagen och kvällen imorgon! Mycket kan hända :D Och det kommer bli en superkväll!! (:


Puss och kram och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0