Hojojoj, vilket tempo!

Mina damer och damer. Jag har sackat efter lite här. Men vet ni hur mkt jag pysslar med? På tok för mycket i varje fall.
Igår jobbade jag. Det var en riktigt bra dag, förutom att vi fastnade i snövallar 2 gånger och jag fick självfallet bli den som skulle använda sina muskler för att få bort den lille skitbilen. Och eftersom jag inte har några muskler stod de 2 framhjulen i vädret ett bra tag.. Men dagen innehöll mer än så. Typ någonslags kramdans så vi höll på att välta bord, en väldigt fin pratstund i en väldigt oplogad skog och massa skratt. Sånt gillar jag skarpt! :)
På kvällen åkte jag på es-musikalen för andra gången och mer improvisation var det. Gillar vi. Något som dock inte uppskattades till tusen var mannen bortom mannen bredvid mej (knepigt), Jonathan tror jag han hette iaf! Han klandrade omvårdnad något grovt. Icke okej, spelciellt inte när man går estet i någon konstig grön hög :P

Dagen började kasst. Jag missade bussen för första gången i mitt liv. Sen kom en liten buss vid namn 94 och det tog ena lång tid att komma fram med den må jag säga, men för att inte göra Sofia ledsen får jag väl säga att den var nice. Jag håller fingrarna i kors också förresten :)
Sen på lunchen var jag med Ida på vårdcentralen för varken hennes mor, hon själv eller jag ville att hon skulle undersöka sin nacke i sin ensamhet. Agneta och Ida krockade imorse förstår ni, stackare!

Ikväll har vi spelat i ca 3 timmar. Gissa om jag är trött som en skata i savannen? Men det är fortfarande roligt, förutom att jag inte tränat alls så som jag tänkte gjort från början. Tur att Sandra idag har erkännt att hon inte heller kan. Super! The team till höger :) Men vet ni vad? Per den humoristiske ska sitta emellan oss på lördag och där upphörde vår fina kombination. Fast Per är bra och han för med sej en till positiv sak.. Jag hamnar ett snäpp längre in! Strålers! Helst hade jag velat sitta i svaneholm och spelat men det får jag inte :(

Nehej ni glada. Jag är hungrig och kan inte tänka klart längre och till på köpet ska jag till skolan imorrn. Ischa!
Så vi hörs väl när jag får tid :)

Kramar och tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0