Hopplös ovisshet & dagen i sin helhet.

Ojojoj, kvinnan här försov sej rejält i morse. Halv 7 vaknade jag och var redan hemmifrån kvart i. Inte illa må jag säga! Tröttare än en skata i jupiters närhet i och för sej, men sur var jag inte! Så jag fick morna i min egen takt och sen bröt snöbillskriget löst :D  Och jag har en liten varning.. Kasta inte en snöboll på er handledare som studsar i ansiktet och sen ramlar ner i uringningen.. Då hamnar ni själva i en snöhög, tro mej.. Jag vet! ;) Men dagen har varit kanon med välbehövlig ventilering och små vilostunder.. Förresten är Gunilla fantastisk! Bara så ni vet :)

Och nu sitter jag här och borde plugga.. Och har lyckats tappa bort det jag ska plugga på, och till på köpet ska jag skriva prov på det imorgon. Suck! Så jag borde leta upp något annat att plugga på kanske, men motivationen finns tyvärr inte riktigt. Jag får ta mej lite vinterspecial och hoppas att det gör susen :)


See you later! :)

Kärlek
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0