Snabbcheck.

Tjolahej! :)
Jag ska inom tio minuter packa ner min cello, byta om och bege mej till skene för cellolektion, vi gillart!
Igår blev det inte att jag gjorde några avtryck här.. Jag var på musikalen som var kanonbra och sen följde jag med Christina hem några timmar, vilket var trevligt!
För en timme sen lämnade jag DC för idag. Jag kan erkänna att det kändes kanska rejält surt att börja 7 imorse när min klass inte började innan 11. Men.. Jag har haft en riktigt bra dag.. Iof fick jag en sopborste i ansiktet, men vad gör det när man har roligt? Och om jag förstod det rätt fick jag skylla mej själv eftersom jag sekunderna innan slängt en hel skyffel full med snö över Gunilla. Det är det fina med hemtjänsten, man kan ha roligt och det gillar jag! :) Det bestämdes även idag att the-pink-nun-island kommer få ta emot Ella och Gunilla på studiebsök någon vecka eller så. Nice! (: Haha ja.. dagen var rolig! :D

Nej, nu måste jag rusa!
Vi höres, ha´t fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0