Ultimat kärlek.

Jag har funderat på det där med kärlek ett tag. Jag har väl inte direkt kommit fram till så mycket vettigt kanske.. Men igårkväll blev det riktigt klart för mej och idag har jag suttit och funderat ännu mer och helt plötsligt förstår jag allt och det är vrölskönt! Kärleken har kulminerat i mitt hjärta för att låta poetisk och den ovillkorliga kärleken flödar. Jag vet precis hur det känns att älska någon till en obeskrivlig gräns. Det är fantastiskt att se det mirakulösa i en person man håller av så enormt mycket. Ängeln som ler så man inte kan låta bli att utbyta lite pussar. Ovillkorlig, okomplicerad, galet underbar kärlek. Kärlek från hjärtat, då man blir yr av lycka. Det kallar jag kärlek, äkta kärlek.

Jag kom fram till att det är när jag upplever denna underbara kärlek jag mår som bäst. Det är stunderna då jag glömmer tid och rum, det är då alla problem smälter bort till obetydliga rester som inte längre existerar, det är då den fullständiga lyckan finns där inom mej. Det är precis vad jag kallar kärlek och det är inte vilken kärlek som helst. Det är kärleken till dem som vet vad kärlek är, på riktigt. Och skönheten som visat mej äkta kärlek gjorde det genom att idag befinna sej i min famn länge men ändå på tok för kort tid. Hon är fantastisk, De är fantastiska!! Helgens finaste som visat mest kärlek heter Ruth och kärleken till henne är gränslös. Sara och Viktoria har också dragit sitt strå till stacken. En helg full av kärlek, riktig kärlek.



Kärlek<3
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0