Äntligen.

Hejsan hopp! :)

Här sitter jag med min vackra omvårdnadtröja och är ledig med en gnutta dåligt samvete eftersom jag inte gör det jag borde. Nåväl. Inatt drömde jag att rälsen sattes på plats med röda gummiband. När jag vaknade var besvikelsen stor, men jag kände att nu är det faktiskt dags, så jag tog och ringde. Och lyckan blev ganska stor. I mars påbörjas procedurerna och jag är så taggad! Ahh.. äntligen (efter 5 års kö) ska denna 3-årsglugg bort! SOM jag har väntat!! :D

Idag är vi lediga bara för att vi var i skolan hela dagen igår. Ganksa trevligt men tyvärr verkar intersset för op inte gigantiskt. Vi hoppas det blir ändrig på det! Kvällen avslutades på donken med Christina, Rebecka och Johan och sen oranga skivan i bilen, som för övrigt ska med imorgon kväll! Ja då är det dags förstår ni. Christina ska med ut i hemtjänsten. En intressant och förhoppningsvis rolig afton är att vänta! :)

Mmm.. vi har börjat skolan igen. Ve och fasa, jag är omotiverad till tusen, men här ska pluggas! Så det borde jag göra nu. Och visst är det supersurt när man behöver gå upp 3 timmar tidigare än resten av klassen och de till på köpet slutar flera timmar tidigare! Men det blir det nog värt i längden hoppas jag! (:

Det var nog allt jag har på hjärtat (det brustna med plåstret) idag. Och som ni märker är jag fortfarande oerhört anti-bloggen. Men det kan det bli ändring på!

Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0