Hon är tillbaka.

Oj! Det nar inte ens gått ett dygn sen sist, men sen är ju alla i skolan också..!
Jag vaknade för en sisådär 45 minuter sen. Klockan 11 närmare bestämt, helt av mej själv!
Och nu har jag hunnit med hårtvätt, frukost, morgonkaffet och dessa hemska kramper. Jag blir tokig snart!
Igår när jag tänkte gå och lägga mej, eller det var nog idag, strunt samma. Då satte den där eländiga magen igång att leva sitt eget liv igen. Precis som att den tycker det är jätteroligt att plåga sönder mej. Och nu sitter jag här igen, halvvikt vissa stunder bara för att det inte fungerar att befinna sej i stående form eller så. Nej nu får jag väl sluta klaga. Men ni kan ju veta att om jag helt plötsligt lägger mej ner eller något beror det troligtvis på denna otjänstvilliga kroppsdel.

Klockan 14 har jag cellolektion. Den första sådana med träning för nyårskonserten. Ojskibojski vad den är välbehövlig! Sen hoppas jag att Schture den bästa sådan kan tänka sej att spela låtarna för mej så jag fattar något istället för att försöka läsa noter. Far min försökte hjälpa mej igår och visst, det var säkert jättebra. Men jag kan inte läsa notvärden och sånt där. Kan jag inte bara få spela på gehör? Då hade allt varit så mkt lättare!
Sen en halvtimme efter denna påbörjade lektion ska vi ha lärlingsråd med alla handledare och allt och sen är det meningen att jag ska få in min cello i Gunillas lilla sak till bil. Good luck!

Och så hoppas jag att örbys gamlingar är fria från vinterkräksjukan så jag slipper konjaken ikväll. Det hade varit otroligt skönt! För det är nämnligen dem jag ska ägna kvällen åt. Tjoho hemtjänstkväll och imorgon hemtjänstdag. Blir det bättre? ;) (kanske...)

Nu har den där magen hunnit lugna ner sej lite och jag känner för tillfället ingenting :D Så nu ska jag göra.. hm.. ingenting (:

Kan också avslöja att dagens saknad är tiden då Tessan fick behålla sin päls och var världens goaste hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0