Otippat värre!

Vad har hänt? Tredje dagen i rad jag skriver här. Otippat!
Gårkvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt. Gunilla fick ta med sej Ellinor och jag fick gå med Dorthe i husen och tack och lov lyckades jag sno till mej några egna hembesök så jag fick chans att tänka lite. Det var behövligt!

Inatt sov jag inte en sekund (otippat av min trötthet att döma).. Jag hade förskräckligt tråkigt så mellan 4 och 7 satte jag igång och rimma. Så där låg jag och klurade och klurade och kladdade ner ord på ett block. Och när jag någon timme senare bestämde mej för att stilla hungern kunde jag konstatera att mitt mörkerseende inte är det bästa så ett svårläst papper fick bli min underhållning för en stund.

Och sen var jag inte nådigt trött när jag uppenbarade mej på DC imorse, men jag blev piggare och piggare efterhand och hade en relativt trevlig dag. Med gamla lärare i matsalen och allt.. Och en annan grej som var ganska spännande.. Om ni någonsin pratar kärlek med Marika Söderlöv så meddela mej. Hahaha ytterst intressant, ytterst otippat, ytterst märkligt, men det kändes nog fint när jag tänker efter! (:

En annan händelse dagen till ära som var superotippad var att jag och broder min bestämt oss för att hålla sams ett tag. Hahaha go for it! :)

Nu har jag städat mitt rum också och jag sjöng så falskt jag kunde för att få huvudvärk så jag ska sova inatt.. Jag lyckades faktiskt ganska bra!

Syskonen/vännerna(?:S) Glugg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0