Sommar med fullt ös, mumma! :)

Ojojoj, vad vi lever och har roligt :) Tiden bara rinner iväg, i like it (:

Förra helgen var fullspäckad av Edithmys. Helt underbart vill jag lova! Den goaste unge jag mött, helt ärligt, inget slår hennes blöta pussar, megamysiga kramar, rutschbaneåk över hunden och hennes slängkyssar med de små händerna.. Vilken krabat! Omöjlig att toppa! :)

Det var också 20 mils övningskörning den helgen, och inte ett enda kärringstopp, well done :)

Denna veckan har innehållit(?) en hel massa fina grejer. Till att börja med härliga jobbdagar med Gunilla. Vad sägs om vattenkrig med brandslang på arbetstid i vrölhärligt väder? Awesome :)

Musikcafét var något av det mest bedrövliga jag upplevt i musikaltiskt-framträdande-väg.. Oupps, vilka bröt ihop av skratt om inte Ingrid & Hanna. Annars var det en ganska rolig kväll tror jag :)

I torsdags var det Alice-bus, balklänningskik och sen asmysig kvinnopicknick på hanatorp som började med normalt samtal, övergick i vilda omgångar hajja och slutade med 3 tjejer som satt på en filt och skrek. Åh, en härlig kväll :) <3

Igår hölls KU-avslutning, vilket för vissa av oss innebar en svängom i kinna till livmusik från Rongedal, we liked it a lot :) En trevliger afton även den. Släckte gjorde jag halv 3, efter uppladdning av utlovade bilder..

.. och upp flög jag av någon anledning redan vid 8. Sen har jag haft en härlig dag med 2 fina Moor(?) Moa x 2 alltså, för att förtydliga. Cyklning på endast växel 1, kinamat, massa press och nu en härlig värme som solen lämnat kvar på mina axlar och armar. Mums, vilken härlig sommar vi har :)
















Ha det superbra i värmen :)
/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0