Helgen är här & går för fort.

Jag tänkte bara förgöra mitt rykte som dåligt bloggare så nu präntar jag ner några rader här.
Igår var det kör före ku som vanligt. En rolig stund tyckte jag, speciellt när vi lät som strypta fattigjoner!
Kinna ku ramlade in, och det med besked, massa människor överallt! Föredrag följt av den numera traditionella och ytterst välbehövliga stunden i skvallerhörnan. Otroligt skönt att ventilera lite och Sofia och jag sitter lite i knipa båda två kan man väl säga. Därför tog det ovanligt lång tid.. Vi behövde till och med stolar! Det ni ;)
Elin hade grejat lek som spårade ur lite smått när jag skrev nya grejer till charaderna, hoppsan!
Aftonbön som vanligt och ja! Vi såg grymt fjantiga ut där vi satt helt för oss själva. Men, jag var för trött för att bry mej. Vet ni förresten att man kan gå på picknick i församlingshemmet? Tro mej, vi testade igår! Där satt vi alltså i andaktsrummet, en skara på 5 små pysar med en kladdkaka i mitten och rädda för övrigt folk i huset. Spännande, spännande! :)
Efter denna stund höll jag på att fullständigt braka ihop av trötthet så jag slog mej ner på golvet i kapprummet för en lugn stund. Skönt & till slut sov vi nästan alla tre i soffan.
Halv 4 tror jag att jag släckte och dumt nog vaknade jag redan klockan 8 och kunde inte somna om, surt men jag lär glömma det (:

Ikväll tänkte jag inandas storstadsluft och härlig musik med Viktor och Gustaf. Jag är den där lilla jobbiga skitungen som hänger med ni vet! Så.. Gbg by saturday night you know ;)


Ha´t kanon! :)
Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0