Jag kanske hade Simsonhår trots allt..!

För efter att min kalufs åkte av har alla min energi vart puts väck, jobbigt!
Jag mår ganska bra trots allt, paniken har lagt sej och jag har lämnat min benlyftare för idag ;) Och jag får väl erkänna att ett blodtryck på 95/51 inte är något att sträva efter.. Jag skrek på min far i morse när jag fick resultatet och Rebecka tyckte ätt jag borde varit död vid det laget. Hejja mej! ;)
Lärlingsdagarna var denna veckan som vanligt, superbra även om jag var halvt död när de var slut. Mycket sova-middag denna veckan! (:

Det största som hänt sen jag tappat all kraft var ju då håravklippningen. 15 cm är ganska mkt kan man tycka, men gjort är gjort trots att jag sörjer det oerhört!! Ni får bildbevis så förstår ni nog.


Tragiskt!

Ikväll får vi besök av Kinna ku så jag får väl snart göra mej i ordning tänker jag, och jag får för allt i världen inte glömma kaffet. Vi vill inte ha mer yrsel än behövligt när man kan ha trevligt.


Ha en superafton alles (:

Kärlek
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0