Motivationsväntan..

Fingrarna är helt utan känsel efter en mysig promenix med min fina vän Elin :) Därför blir detta inget långt inlägg.

Dagen är lärlingsdag no 1 denna vecka. En bra dag, as usual :) Och tro det eller ej, när jag väcktes 5.45 blev jag direkt på bra humör eftersom jag blickade rakt in i min nyutrensade och alla kläder hängde (hänger) i färgskalan. Små saker gör mej lycklig minsann! Och gissa om min handledare var förvånad över sin lilla elev ;) Kul att man kan glädja någon :)
Jo det var trevligt att vara tillbaka, trots att jag typ jämt börjar 7. Cellospel blev det efter avslutat jobb och nudå en härlig stund i Örby. Visste ni förresten att jag blivit en ny "secret person" ikväll? Jag berättar mer vid ett senare tillfälle!

Nu får det bli samhällskunskapsplugg, för annars ringer Gunilla. Och man vill ju inte ha skäll inte.. Men nu drog jag ut på plugget några minuter tack vare den lilla rosa, så nu får jag väl ge mej antar jag!
Kom & lyssna på konsert i stora cafét imorgon klockan 19 också om ni har lust! :)

/Hanna

(Som sagt.. Små saker kan göra ett dåligt humör strålande! Jag minns med glädje denna tid.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0