Sofia~Hanna~Dag! <3

Det är precis vad denna dag är, gilla till tusen! :D
Konfirmanderna var förmiddagens aktivitet.. Med sko-gömme och allt ;) Illa skoj det! (: Och det är väl bara att inse.. Årets konfarledargrupp är super och vi kommer ha vrölkul med stackarna i sommar! :D
Nu är jag hemma en stund för att sen gå 7-8 km i ösregn med Sofia.. Är det inte underbart kanske? Efter det blir det kladdkaka, mys och för-lovsångs-gudstjänst typ! ;)  Haha, sånt man verkligen tycker om en hel massa om man heter Hanna iaf! Och vet ni vad.. Nu har jag lyckats komma [t n[gon knapp s[ nu kan man inte g;ra vettiga smilisar l'ngre.. Jag f[r alldeles snart panik.. Kolla bara hur detta ser ut! Galet!

Dessutom har jag lite annan sorts panik.. Jag kan nog inte n'mna det h'r p[ bloggen f;r jag skulle kunna r[ka illa ut, men jag 'r ganskas[ livr'dd vid detta laget.. Farligheter i n'rheten!

Nu 'r jag ganska arg p[ den dumma datorn s[ nu drar jag och letar fram regnst'llet till promenixen!

Stor kram
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0